Klacht Online.nl: TV werkt niet: foutmelding: (S004) Fout opgetreden Kan zender niet weergeven op dit moment

A

Mijn tv werkt al enkele weken niet. Ik krijg een foutmelding: (S004) Fout opgetreden Kan zender niet weergeven op dit moment. Het beelscherm blijft zwart. Echter worden de zenders en programma's wel herkent. Ik heb de modem al gereset en ook de tv ontvanger, beide helpt niet.

Het probleem zo snel mogelijk oplossen.
Telefonisch wordt de verbinding steeds verbroken. Via de online chat heb ik contact gehad en wat dingen geprobeerd. Vervolgens geen reactie meer en probleem nog niet opgelost.

Beste Online,

Dat is vreemd, ik heb 0 gemiste oproepen. Ik ben in principe de hele dag bereikbaar.
    Als ik jullie telefonisch probeer te bereiken wordt de verbinding verbroken.

Graag hoor ik van jullie.

Groet,
    Angela
    Beste Online,

Ik heb jullie pakket ontvangen, waarvoor dank. Echter zie ik dat ik geen van de internet aansluitingen heb zoals in het boekje staat weergegeven, hierdoor kan ik zelf de nieuwe DSL kabel niet aansluiten. Daarom moest ik door naar de stap waar er een monteur langs moet komen.
    Zou u dat kunnen regelen?

Alvast bedankt!

Groet,
    A

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Online.nl?