Klacht Online.nl: tv/ zender ontvangst van provider online.nl

Klachtnummer
# 39837
Gebruiker
John
Datum
3 reacties

Details

De klacht

sinds kort van ziggo overgegaan naar online.nl(tv,internet en bellen).Alles juist aangesloten,internet en bellen werkt naar behoren, echter zender ontvangst is zeer slecht. Paar dagen laten gebeld met online, en het kwam hun bekend voor, de oplossing was een nieuwe betere zender ontvanger. Deze werdt kosteloos opgestuurd, deze op juiste manier aangesloten, echter volgens de beschrijving die er bij zit en hierover telefonisch contact over gehad. Is het de bedoeling om buiten te gaan staan met de nieuwe ontvanger, dan te kijken waar het beste signaal, daar vervolgens de zender ontvanger aan de muur te bevestigen en met snoer langs de muur , een gat te boren in kozijn of muur met snoer naar binnen te gaan. Van deze handeling wordt niet gesproken op hun site. IK vind het niet van deze tijd om het zo aan te sluiten. Ook wordt je er niet van op de hoogte gebracht om het zo te doen. Vind het ronduit belachelijk. Hopelijk kunnen jullie er wat mee. Met vriendelijke groet John de Vent

De oplossing

Zou het bijzonder graag zien dat er storingsvrij tv gekeken kan worden, zonder ong 20 keer per avond de zenderontvanger een andere plaats te geven. Een oplossing om buiten een andere ontvanger te plaatsen en met 20 meter snoer langs de muur via een zelf geboort gat naar binnen .. vind ik niet van deze tijd..(moeten misschien terug naar een stalen tv ontvanger langs de schoorsteen) Vind ook dat online.nl deze handeling op hun site moet vermelden.ipv welke cadeau`s ze allemaal wel niet weggeven.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Na telefonisch contact gaan we uitzoeken wat het probleem is. We houden contact.
    Met vriendelijke Groet,
    Online
  2. Auteur
    John
    Datum
    Uitgezocht wat het probleem was, dit echt keurig opgelost door medewerker(s) van online. Hiervoor hartelijk dank. probleem opgelost hun blij. ik blij ..kids blij.. super
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste heer de Vent,
    Zou u de afhandeling van de klacht willen beoordelen en deze willen sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    Online.nl Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen