Opgelost door Online.nl: Tweede week zonder internet telefoon en televisie en zonder antwoord waneer zal oplossing komen.

Sylwester

Het is mijn derde klacht binnen anderhalf maand -Zie mijn andere klachten die eigenlijk
steeds niet opgelost zijn.Sterker nog on plaats van verbetering hebben we al twee weken geen internet verbinding,dus geen telefoon tv en internet.Op mandag we moesten thuis blijven om Online monteur laten binnen komen.Hij vastgesteld dat bij ons alles in orde is,
maar is geen data naar modem gestuurd.Twee dagen later Online heeft KPN monteur alweer naar ons huis gestuurd.Dit keer hetzelfde conclusie -enige probleem ligt bij Online.Hij was verbaasd waarom monteur van Online niet genoeg zijn om het vastleggen.Vandaag alweer telefoon van KPN -als goed is heeft u vanavond weer internet want online moet poort bij centrale actief maken.
Helaas een uur geleden belt Online mijn dat misschien vorige week krijg ik internetverbinding want ze problemen hebben.
Via deze weg vraag ik om help krijgen want voel ik gedupeerde
Is iemand dat kan oplossing vinden , help me alstublieft.
Mvg,Sylwester.

Annuleren nieuwe abonnement Geld terug voor niet uitgevoerde dienst.Ik wil niets meer te maken hebben met dit bedrijf,

Online.nl
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Wij hebben gezien dat er al contact is geweest met de klantenservice en dat er een eerdere melding bij klachtenkompas openstaat (101626). Deze reactie op klachtkompas is toegevoegd aan dat dossier.
    Wij verzoeken u om deze melding bij klachtenkompas te sluiten om overzicht te houden.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    Geachte meneer,mevrouw,
    Enige goede oplossing voor me is snel internet tot werking brengen, vergoeding voor niet geleverde dienst betalen en nieuwe periode contract annuleren met mogelijkheden binnen 1 maand dienst van Online opzeggen.
    Einde

Sylwester

Ook een klacht indienen over Online.nl?