Klacht Online.nl: Uitblijvende creditering!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 123809
Gebruiker
Vicky
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Wij zijn inmiddels al enkele maanden verder, en ik heb nog steeds geen creditering van online.nl ontvangen voor de gemaakte belkosten in APRIL. Het gaat om een bedrag van €26,45.
Van de week was ik gebeld door de klantenservice door een fout in het systeem, en toen heb ik gelijk om uitleg gevraagd. De meneer adviseerde me wéér te bellen naar het (...) klantenservice en weer belkosten te maken. Hij legde me uit dat mijn factuur wel dat bedrag stond, maar in vermindering was gebracht met ...? weet ik wat. De afspraak was dat ik zes maanden tegemoetkoming zou krijgen van €10 per maand op mijn abonnement. Én dus NIET dat de belkosten verrekend zouden worden, deze zou ik terug gestort krijgen. Ik heb geduldig op jullie gewacht, en nu ben ik het meer dan zat. Als mijn abbo afloopt, ga ik ook als de malle bij jullie bedrijf weg. Hoe jullie met situaties en klanten omgaan, is te absurd.
Ik verneem graag op korte termijn een definitieve datum waarop ik het geld kan verwachten!

Gewenste oplossing

Ik verneem graag op korte termijn een definitieve datum waarop ik het geld kan verwachten en dat het geld daadwerkelijk ook op mijn rekeningnummer gestort wordt!
Omdat ik weer maanden aan het wachten ben, zou ik het geld in September willen ontvangen. Het waren al onterechte belkosten (ConsumentenBond: Maximaal €1 per gesprek aan belkosten voor bestaande klanten, wat ik al was...), dus bij voorbaat dank als dit EIN-DE-LIJK eens afgerond kan zijn!!!!!!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Champion,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Vicky
    Datum
    ONTZETTEND SLECHTE AFHANDELING VAN ONLINE.NL. Staan je onbeleefd te woord en komen ABSOLUUT hun afspraak en beloftes niet na. Bepalen zelf wat ze doen, liegen tegen je aan de telefoon. Afschuwelijk bedrijf.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen