Klacht Online.nl: uitvallen modem

Klachtnummer
# 182917
Gebruiker
bert
Datum
5 reacties

Details

De klacht

binnen 24 uur is de modem 3x uitgevallen
ik ben klaar met online
dit is niet de eerste keer we hebben kl een geschiedenis met online

De oplossing

gratis laten overstappen

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte dhr. Hobo,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen.

    Wij doen ons uiterste beste te zorgen voor een goede oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Kim van Online.nl
  2. Auteur
    bert
    Datum
    ook het tv kastje valt af en toe uit
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste heer Hobo,

    Naar aanleiding van ons telefoon gesprek bevestig ik aan u dat er een monteur is ingepland voor aanstaande donderdag 8-9 tussen 8 en 1 uur.

    Met vriendelijke groet,

    Danny van Online.nl.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste heer Hobo,

    Zojuist telefonisch contact gehad betreffende uw verbrekende verbinding. Wij zijn blij om te horen dat de monteur het probleem heeft kunnen oplossen.

    Mocht u vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

    Met vriendelijke groet,
    Maria van Online.nl
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste heer Hobo,

    Zojuist telefonisch contact gehad betreffende uw verbrekende verbinding. Wij zijn blij om te horen dat de monteur het probleem heeft kunnen oplossen.

    Mocht u vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

    Met vriendelijke groet,
    Maria van Online.nl