Opgelost door Online.nl: uitvallen verbinding zowel WIFI als bekabelt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46764
Gebruiker
nickske
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Naar meerdere malen telefonisch contact te hebben gehad met online met de klacht dat de verbinding weg valt zowel Wifi als bekabelt en naar het schrijven van een brief waar ik mijn ongenoegen uit over hun diensten heb ik eindelijk naar veel aandringen een nieuwe modem toegestuurd gekregen, deze heeft zeker een week stabiel gewerkt.
Ik heb nog steeds het zelfde probleem.
Ben het nu echt helemaal zat en wil overstappen naar een andere provider.

De oplossing

Mijn ABBO per direct laten ontbinden !!! kijk maar in mijn dossier ONLINE.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Goesu,Ik heb telefonisch contact met u gezocht, helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Ik heb mijn telefoonnummer achtergelaten op uw voicemail, ik verzoek u contact op te nemen met mij zodat we uw probleem kunnen oplossen.Met vriendelijke groet,
    Online klantenservice
    (amg)
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Goes,Hierbij bevestig ik dat wij tot een goede oplossing zijn gekomen. Ik wil u ook vragen deze klacht te sluiten en beoordelen.Met vriendelijke groet,
    Online klantenservice
    (amg)
  3. Auteur
    nickske
    Datum
    Helaas kan ik de klacht nog niet helemaal afsluiten er was afgesproken dat u mij ook een bevestiging per e-mail zou sturen, tot op heden nog niet mogen ontvangen. als deze ontvangen is kunnen we het hoofdstuk online.nl sluiten.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Nickske,
    Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud bevestig ik hierbij dat uw abonnement per 31-1 wordt stopgezet. Deze bevestiging is tevens per mail aan u toegezonden.
    Ik ga er vanuit dat hiermee uw klacht tot een goed einde is gebracht en wil u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Ricardo - Online.nl
  5. Auteur
    nickske
    Datum
    Beste Ricardo, Ik heb de mail ontvangen en sluit dit dossier na 31 1-2014 als daadwerkelijk alles is afgehandeld.
    Mvg,

Uiteindelijke oplossing

Auteur
nickske
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy