Klacht Online.nl: Uitzetten van TV kaart door de provider na afzegging is geen stijl en onder de gordel.

P. Hucik

Geachte mevrouw, meneer,
Ik heb aantal dagen terug mijn provider online.nl op tijd opgezegd. Dag later werd mijn televisie pasje door hun als pesterij gedeactiveerd. Ik heb daarover twee keer gebeld en ze hebben toegezegd daar wat aan te gaan doen. Na mijn tweede telefoon is gezegd dat ik nog niet aan beurt was. Zo wordt je als betaalde klant voor gek gehouden. Want ik zou ook terug gebeld worden. Moet nog steeds gebeuren. Inmiddels ga ik van uit dat het ook niet meer gebeurt. Het zal er op uitdraaien dat ik een en half maand het zonder TV zal moeten stellen. Het laat onverlet dat ik mijn normale contributie gewoon zal moeten betalen. Het is m.i. achterbacks en z'n organisatie onwaardig.

Geef mij waar ik als betaalde klant gewoon dat waar ik volgens jullie contract ook recht op heb, en houdt de klant niet voor gek.

Online.nl
    Beste P. Hucik,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Wij doen ons uiterste best te zorgen voor een goede oplossing.

Bart van Online.nl
    Online.nl
    Beste P. Hucik,

Zojuist hebben we telefonisch contact gehad. We zijn blij om te horen dat uw televisie weer werkt. Zou u de klacht willen beoordelen en sluiten?

Bart
    Expertteam Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?