Opgelost door Online.nl: upgraden naar sneller internet niet mogelijk bij online.nl

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 172052
Gebruiker
YG
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Ik ben een jaar geleden bij online.nl overgestapt van het digitenne systeem naar tv via internet. De internet verbinding is sindsdien erg wisselend en te weinig om fatsoenlijk te internetten. Sinds kort zou ik technisch gezien hogere internetsnelheden kunnen ontvangen. Wat schetst mijn verbazing: ik kan niet upgraden naar een hogere snelheid binnen de contractperiode. Nu zit ik dus nog minstens driekwart jaar met een te lage snelheid en de daaruit voortvloeidende problemen en frustraties..

De oplossing

Ik wil kunnen upgraden, uiteraard tegen het hogere tarief of kostenloos van mijn contract met online.n l af

8 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Galama,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door
    een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Galama,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en
    zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet, Carmen van Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Galama,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en
    zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet, Carmen van Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Galama,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen,
    helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet, Carmen van Online.nl
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Galama,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en
    zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet, Carmen van Online.nl
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Stefan
    Klantenservice Online.nl
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Galama,

    Heden hebben wij telefonisch contact met u opgenomen betreffende uw lopende klacht.
    In goed overleg zijn wij samen tot een oplossing gekomen.
    Alle gemaakte afspraken zijn aan u bevestigd per mail.
    Wij hebben de status van uw klacht aangepast.
    Kunt u dit nog bevestigen?
    Bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    Stefan
    Klantenservice Online.nl
  8. Auteur
    YG
    Datum
    Online kan mij helaas geen snellere verbinding bieden. Ze willen wel maar technisch niet mogelijk..KPN werkt daar kennelijk niet aan mee. Als dat werkelijk zo is dan kan online er niets aandoen. Het duurde wel lang voordat dit duidelijk werd. Ik kon kosteloos opzeggen en kreeg 1,5 maand cadeau.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
YG
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen