Opgelost door Online.nl: Van 9 MB naar 15 MB

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 45566
Gebruiker
appie
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb al jaren internet van online
en ik had tot 20 en kreeg 9 dus ik denk eens kijken wat hun kunnen
meneer 15 MB geen probleem maar ik heb al vaak gebeld maar nee hoor wat een misleiding ik hoef niet 30 maar 15 MB zou ik tevreden mee zijn maar nee hoor van je kastje naar de muur alleen maar onzin beloof het dan niet had ik net zo goed tot 20 MB kunnen nemen

De oplossing

gewoon 15 MB desnoods via een andere centrale of via een ander we leven in 2014

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Dossier aangemaakt. Wordt z.s.m. contact opgenomen.Met vriendelijke groet
    Online
  2. Auteur
    appie
    Datum
    Dat hopen we dan maar en omhoog met die snelheid
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer de Jongh,Volgens afspraak geef ik de bevestiging dat wij helaas geen hogere snelheid kunnen leveren dan de geboden snelheid.
    Uw verbinding zou dan onstabiel worden, ondanks dit hebben we toch een afspraak kunnen maken over uw probleem.
    Met vriendelijke groet,
    Online klantenservice
    (amg)
  4. Auteur
    appie
    Datum
    Ik mag vrij naar een ander en ik ga dit ook doen ik ga naar de kabel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
appie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen