Opgelost door Online.nl: Van begin tot eind ELLENDE!

content Opgelost
dameskar

Klachten rondom het bedrijf Online.nl11-6-2019 kregen we de internet,telefoon en televisie van Online.
Op 10 juli kreeg ik te horen dat mijn abonnement was ingegaan op 3 mei. Ik kreeg dus korting tot 3 september.
Op 10 juli hadden we problemen met het bekijken van de televisie.Ik stuurde zelfs beelden van wat de televisie deed.Hij gaf géén beeld.
Op vakantie en terug op 12 augustus geen televisie, geen internet.
12 augustus gaan ze het onderzoeken.Na 2 dagen weer contact opgenomen want nog steeds geen internet en televisie.
Zeventien uur later: Online.nl “Hi Monique,wat vervelend dat je diensten nog niet werken. Onze technische dienst doet hard zijn best om snel met een oplossing te komen. Zou je me nogeen foto van de sticker op de tv-ontvanger kunnen sturen? Dan stuur ik dit door naar onze technische dienst.Alvast bedankt! Groet, Robin. »
Bijna 24 uur later krijg ik een berichtje van weer een ander die weer een foto wil van hetzelfde. Terwijl ik het al had opgestuurd.
16 Augustus eindelijk internet,maar de televisie doet het nog niet goed. En de afstandsbediening heeft niet altijd contact met de tv-ontvanger.
“Hi Monique,ik zie in het systeem dat je melding over de tv-ontvanger ook nog openstaat bij de technische dienst dus ik moet je helaas vragen om hier nog even geduld voor te hebben.Zodra we meer weten nemen we hier meteen contact over met je op.Excuses voor het ongemak!Groet, Robin ».
17 Augustus – 23 augustus geen televisie!
Na 2 dagen wachten (want je kan ze niet bereiken) via Facebook: “Hi Monique, wij begrijpen dat het een vervelende situatie is. Onze technische dienst is vandaag niet aanwezig. Wij hebben hen gevraagd om jou een update tegeven. Zij zullen contact met je opnemen. Groet, Max ».
‘s Avonds de 27ste augustus doet de televisie het weer, maar de tv-ontvanger reageert niet op de afstandsbediening. Ik stelde Online.nl daarvan op de hoogte, hun reactie:
“Fijn dat de televisie werkt, Monique. En gek dat de afstandsbediening niet lijkt te werken. Zou je de volgende stappen eens willen langslopen? • Verzeker jezelf ervan dat de batterijen niet leeg zijn en dat ze op de juiste manier in de afstandsbediening zitten. • Staat de afstandsbediening ingesteld op de tv-ontvanger en niet op de tv? • Synchroniseer de afstandsbediening nogmaals. Graag hoor ik of het daarmee opgelost is. Groet,Bram ».
Het was natuurlijk niet opgelost en de Technische Dienst was het nog aan het onderzoeken.Eind oktober gestopt,want ze nemen je niet serieus.

Tegemoetkoming in de gemaakte kosten. De hele conversatie is te lezen op de Facebookchat.

dameskar
    Online.nl, ik verwacht een reactie.
    dameskar
    Online.nl, vaker offline dan online!
    dameskar
    Al elf dagen niets geen reactie van Online.nl Ik heb net het "klantontevredenheidsonderzoek" ingevuld. Misschien dat er nu contact wordt opgenomen?
    Online.nl
    dameskar
    Ik hoop dat hij zo sluit.

dameskar
Geen televisie kunnen kijken maandenlang, maandenlang aan het lijntje gehouden en niet met een oplossing komen. En nu achteraf, als we ons abonnement hebben opgezegd (wat ook 2 weken langer doorloopt dan 1 jaar) zeggen ze dat ze ons beter hadden moeten helpen. Achteraf praten is makkelijk, maar handelen als het probleem zich voordoet ho maar. Wij betaalden € 41 per maand en krijgen voor alle ellende € 20 terug twee maanden nadat ze de modem e.d. hebben terug ontvangen. Eerst zien dan geloven, ben niet vaak een ongelooflijke Thomas, maar dit bedrijf ECHT wel.

Ook een klacht indienen over Online.nl?