Opgelost door Online.nl: Vanaf 23-05-2014 3 in1 pakket besteld,alles doen nog steeds niet

Andyyan

Op 23-05-2014 3 in 1 pakket besteld,pas op 11-08 zal de diensten kunnen leveren ,maar tot de heden doen alles nog niks,er ontbreekt nog een tv-ontvanger,verschillende afdeling gebeld, zoals tech dienst,klantservice ,sonetco afdeling gebeld,telkens wordt de klacht doorgeschoven,door de overstapservice wordt de huidige telefonie (KPN ),stopgegezt,maar nu kan ik nu niet bellen en gebeld worden.Online heeft alles nog niks aangesloten,Ik heb alleen een modem pakket gekregen,alles goed aangesloten,maar niks werken,want er is geen bel en internet signaal. Afdeling sonetco zal als tussen persoon deze klacht helpen,maar totheden vandaag 14-08 -2014 doen alles nog niks en tv ontvanger die bij deze pakket hoort ,ontbreekt nog

Door de overstapservice van online heb ik nu geen telefonie,ik wil eigenlijk van deze gedoel zat ,gaarne zsm alles uitzoeken wat er fout gegaan,want ik weet ook niet meer waar ik nu te bellen om deze aansluiting te functioneren,en wil graag mijn huidige telefoonnummer (0703050177) te kunnen behouden.Online had beloof op 11-08-2014 maar niks werken,waarom hebben jullie de lijn diensten van KPN stopgezet terwijl alles nog niet werken op 11-08-2014

Online.nl
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)
    Andyyan
    Ze hebben geen contact met mij genomen,alles doen nog steeds niet,ontbreekt nog een tv installatie pakket en wij kunnen nog steeds niet bellen en gebeld worden door de overstapservice,ik ben nu hopeloos en machteloos door deze bedrijf,als jullie niet kunnen aansluiten waarom nemen wij als nieuwe klant,kunnen jullie misschien deze nieuwe aansluiting ontbonden en mijn huidige KPN lijn weer laten aansluiten met behoud van huidige nr 070 3050177,contact nemen tel; 0655863108 yankimwai@hotmail.com
    Online.nl
    Geachte Andyyan,
    Wegens omstandigheden heeft de verwerking van u klacht helaas wat langer geduurd. Wij zullen zorgen dat er zo spoedig mogelijk contact met u word opgenomen, zodat we samen tot een goede oplossing kunnen komen.
    Met vriendelijke groet
    Klantenservice Online.nl
    Ogelost,hoeft niet meer
    Ok

Andyyan

Ook een klacht indienen over Online.nl?