Klacht Online.nl: Vanaf 30.Augustus geen Internet
Details
De klacht
Wij zijn klant van online ( de internet provider) en hebben sinds 30 augustus geen internet. Dus dat zijn inmiddels 6 weken.Voor ons gevoel word er erg weinig aan gedaan om dit probleem te verhelpen en is de klantenservice erg slecht en onvriendelijk. (Eigenlijk zou je het niet eens klantenservice kunnen noemen.) Wij hebben binnen deze 6 weken een nieuw modem ontvangen waarvan online wist dat deze niet goed werkte en zijn er 2 monteurs bij ons geweest die allebij het zelfde hebben geconstateerd maar voor ons gevoel weigerde online om het geconstateerde probleem te verhelpen en laat ons dus zonder internet zitten.
De oplossing
Graag zouden wij willen dat wij een werkend modem opgestuurd zouden krijgen en de internet port gewisseld zou worden ( de port was het geconstateerde probleem). Ook zouden wij graag deze maand internet vergoed krijgen want uiteindelijk hebben wij 1,5 maand geen internet gehad.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.