Klacht Online.nl: Vanaf 30.Augustus geen Internet

Dominion1971

Wij zijn klant van online ( de internet provider) en hebben sinds 30 augustus geen internet. Dus dat zijn inmiddels 6 weken.
Voor ons gevoel word er erg weinig aan gedaan om dit probleem te verhelpen en is de klantenservice erg slecht en onvriendelijk. (Eigenlijk zou je het niet eens klantenservice kunnen noemen.) Wij hebben binnen deze 6 weken een nieuw modem ontvangen waarvan online wist dat deze niet goed werkte en zijn er 2 monteurs bij ons geweest die allebij het zelfde hebben geconstateerd maar voor ons gevoel weigerde online om het geconstateerde probleem te verhelpen en laat ons dus zonder internet zitten.

Graag zouden wij willen dat wij een werkend modem opgestuurd zouden krijgen en de internet port gewisseld zou worden ( de port was het geconstateerde probleem). Ook zouden wij graag deze maand internet vergoed krijgen want uiteindelijk hebben wij 1,5 maand geen internet gehad.

Geachte heer/mevrouw Dominion1971 ,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Geachte heer/mevrouw Dominion1971 ,

Wij hebben u vandaag gebeld naar aanleiding van uw klacht. Helaas kon u ons op dat moment niet te woord staan vandaar dat wij morgen wederom contact zullen opnemen.

Geachte heer/mevrouw Dominion1971 ,

Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan er vanuit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Voor overige vragen willen wij u vriendelijk verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice.

Wij willen u vragen de klacht te beoordelen en te sluiten.

Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?