Klacht Online.nl: Vanaf 9 september 2016 bezig om verhuizing door te geven

# 199647
Melanie

Vanaf 9 september 2016 zijn we bezig om een verhuizing door te geven die zou op 24 oktober 2016 plaats vinden. Tot op heden hebben wij nog geen televisie, internet en telefonie. We hebben al een belofte gehad dat het binnen 48 uur opgelost zou worden, daarna binnen 2 weken en daarna op 6 december 2016. Gezien er drie maand nu voorbij zijn en bedrijf in gebreke is willen wij kosteloos van het contract af. En een compensatie voor de hinder van geen internet, televisie en telefonie en enorme telefoonkosten van rond de 100 euro omdat we vaak worden door verbonden en in de wacht worden gezet en/of tijdens de wacht de verbinding word verbroken. We hebben al een keer een mail gekregen dat we een andere provider zouden hebben (wij wisten van niks) en krijg net een mail dat de modem of digitale kast ontvangen zouden zijn (wij hebben niks retour gestuurd). Het word steeds gekker en slordiger.

Kosteloos contract ontbinding. (wij willen niks meer te maken hebben met dit bedrijf omtrent afname van producten/diensten)
Compensatie voor de tijd dat wij geen internet, telefonie en televisie hebben gehad.(vanaf 24 oktober 2016 tot op heden)
Totale vergoeding van de telefoonkosten die wij inmiddels gemaakt hebben. (rond de 100 euro alleen al van mij dus mijn man zijn kosten komen er nog bij)

Online.nl
    Beste Melanie,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Ook hebben we geprobeerd u telefonisch te bereiken, helaas is dat tot op heden nog niet gelukt. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn proberen we het later nogmaals.

Luuk van Online.nl
    Melanie
    Zeer bijzonder, ik heb geen 1 telefoontje gehad. Ook geen gemiste oproep niks. En de hele dag mijn telefoon op geluid gehad. Gaan jullie nu gewoon stug door met leugens??
    Melanie
    Ik weet het niet, maar er is complete stilte vanaf jullie zijde. Behalve dat wij een achterstand qua betaling zouden hebben, wij hebben meerdere malen aangegeven dat zolang jullie in gebreke blijven met de diensten, wij geen abonnement geld betalen. En nu sluiten jullie de telefoon af, weinig verschil, want die hadden we nog steeds niet! Ik ben benieuwd wanneer er iets van oplossing in zit!

Ook een klacht indienen over Online.nl?