Opgelost door Online.nl: Vandaag 08/11/2013 is mijn Digitale TV+Internet+Telefonie geactiveerd zou het graag willen retourneren om de volgende redenen:

F.Cobur

- antenne na 2 uur begeven.
- de eerste half uur op diverse plekken geprobeerden steeds geen goed beeld
- Geen HD beeld!
- Met deze beeldkwaliteit die ik hier ontvang kan ik mijn Full HD Plasma wegdoen en een oude CRT TV plaatsen van 82 cm om me niet te ergeren aan het beeldkwaliteit.

Tevens is de Modem erg instabiel, met speedtest.nl erg variabele snelheden gemeten.
Onbetrouwbare internet waardoor de telefoon ook niet altijd bereikbaar is.

Alles is sinds gisteravond tot aan vanavond getest en ik vind in dit abonnement nergens een betrouwbare keuze voor mij.

Hierbjj verzoek ik u vriendelijk het abonnement voor Digitale TV+Internet+Telefonie te beeindigen aangezien de bedenktijd van 7 dagen na ontvangst/activatie van het product niet om is.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Beste heer cobur,
    We zien dat u uw klacht nog niet eerder bij ons gemeld heeft waardoor we u niet hebben kunnen helpen met instellingen voor uw modem en een eventuele nieuwe televisieantenne. We willen u vragen om alsnog contact op te nemen met onze klantenservice.
    F.Cobur
    Ik heb 08/11 gebeld en met een van uw medewerkers gesproken maar de klacht hield aan. Er hoefde niets aan de modem gedaan te worden moest alleen gereset worden en het heeft voor n dag gewerkt. Echter kampen wij nu sinds gisteren wederom met hele onbetrouwbare internet en is onze beeld vaak aan het storen. Ik ben met het kwaliteit van de digitale TV zwaar teleurgesteld en ik kan mijn HD tv niet optimaal benutten. wederom is mijn verzoek dit abonnement te beeindigen omdat dit het niet is voor mij!
    Beste heer cobur,
    Gezien de kwaliteit van uwe digitale televisie willen we meegaan in uw eis om uw abonnement op te zeggen. Heeft u een voorkeur voor een einddatum?
    F.Cobur
    Goedenavond, ik wil u hartelijk danken voor uw begrip! Ik zou graag op 09 december 2013 de aansluiting willen beeindigen omdat een nieuwe aanvraag nu ook 4 weken in beslag neemt en ik niet geheel zonder tv + i-net wil zitten. Ik hoop dat dat mogelijk is en wacht op een schriftelijke bevestiging uwerzijds. Waarvoor bij voorbaat dank.
    Beste heer cobur,
    We hebben uw opzegging per 9 december ingevoerd. U heeft hier ook een bevestiging per email over gekregen. Als u tevreden bent met de wijze waarop we uw klacht hebben behandeld en opgelost, zou u deze dan willen beoordelen en uw klacht willen sluiten?
    F.Cobur
    Kunt u ons ook voorzien van de informatie over hoe wij de geleverde producten retour mogen zenden na 09 december? Hoor graag van u en wederom bedankt voor de medewerking.
    Online.nl
    Geachte heer Cobur,U ontvangt retourpakketten voor de hardware die u van ons heeft ontvangen. Deze kunt u (kosteloos) gebruiken.
    Mijn welgemeende excuses voor de verwarring. Sluit u het dossier hier af?Met vriendelijke groet,Online.nl
    F.Cobur
    Mijn dank voor de service die Online.nl op deze site heeft gegeven.

F.Cobur

Ook een klacht indienen over Online.nl?