Opgelost door Online.nl: Veel problemen bij overstap

fransje

Ik zou morgen overstappen naar online.nl met een telefonie-, televisie- en internetabonnement. Vorige maand heb ik er nog achteraan gebeld of de overstapdatum definitief was zodat ik mijn huidige abonnement kon opzeggen. De klantenservice verzekerde mij dat ik daar wel van uit kon gaan. Inmiddels zou morgen mijn abonnement in moeten gaan. Ik heb echter nog geen digitale tv ontvanger en draadloos modem ontvangen, op 'mijn online.nl' staat mijn abonnement vermeld als alleen een internet abonnement en volgens de klantenservice kan ik pas maandag a.s. verder geholpen worden (ondanks dat ook de vriendelijke jongen van de klantenservice moest toegeven dat er in de overstap iets niet helemaal goed is gegaan en dat Online.nl hier best eerder contact met me over had op kunnen nemen). Online.nl adverteert met zorgeloos overstappen en 'geen dag zonder internet'. Dit blijkt in de praktijk niet het geval te zijn.

Ik wil dat iemand die dit kan oplossen contact met me opneemt en zorgt dat ik zo snel mogelijk mijn apparatuur ontvang en over kan stappen naar mijn nieuwe abonnement. Als dat niet mogelijk is, wil ik dat mijn contract ontbonden wordt zodat ik op zoek kan naar een provider die wel levert volgens afspraak.

Beste mevrouw Molenaar,
    We hebben reeds telefonisch contact gehad betreffende uw probleem. We hebben afgesproken digitale televisie per direct te verzenden. Uw internet zal naar alle verwachting 29 augustus technisch geleverd worden. Dit houden we voor u in de gaten.
    fransje
    Hartelijk dank voor de snelle reactie en oplossing
    Beste mevrouw Molenaar,
    We zullen u helaas vandaag nog niet kunnen leveren. We krijgen het verzoek tot aansluiten niet door bij kpn. Mocht u nog steeds behoefte eraan hebben kunnen wij het contract ontbinden. Een nieuwe datum kan ik u helaas nog niet geven.
    fransje
    Beste Online.nl,Dit bericht verbaast me enigszins omdat ik vandaag een email van u gekregen heb dat de lijn is opgeleverd. Dit staat ook zo vermeld onder 'mijn online.nl'. Het pakket met de modem wordt vandaag bezorgd. Wellicht kunt u in uw administratie nakijken of er nu twee aanvragen voor mijn adres lopen? Ik zal zelf dan maar even testen of de lijn is opgeleverd of niet. Indien dat niet het geval is, wil ik graag mijn contract ontbinden.Met vriendelijke groet,Fransje
    Beste mevrouw Molenaar,
    Onze geweldige medewerkers van order management hebben alles op alles gezet om u vandaag geleverd te krijgen. Tot aan vanochtend was het vooruitzicht niet goed. We zijn blij om te zien dat we de levering in orde hebben kunnen krijgen. We hopen ook dat uw tv pakket ook bevalt.
    fransje
    Ik heb uiteindelijk een week zonder internet gezeten. Vanaf het moment dat ik een klacht op klachtenkompas heb gezet, toonde online.nl wat meer initiatief in het oplossen van dit probleem.

fransje

Ook een klacht indienen over Online.nl?