Klacht Online.nl: Veel te hoog bedrag voor opzeggen dienst

Klachtnummer
# 285704
Gebruiker
J.Janssen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

vroegtijdig opzeggen contract online.nl
Ik kijk geen tv en zij hebben net het pakket uitgebreid en duurder gemaakt en KPN bied een mooie oplossing voor een "internet only". Kom er net achter dat ik net te laat ben om gratis over te stappen vanwege de wijziging in algemene voorwaarden. en moet nu het volle bedrag betalen van meer dan 600 euro. 600 euro voor het NIET leveren van een dienst gaat mij te ver.

De oplossing

Mij gewoon laten overstappen, en dan snap ik best dat daar extra kosten aan zitten.

1 reactie

  1. Auteur
    J.Janssen
    Datum
    Dat begrijp ik. Mijn probleem is dat ik mijn contract niet kan afkopen voor een redelijke prijs. Een boete is redelijk, maar meer dan een jaar in rekening brengen terwijl het jullie niks kost (administratie daar gelaten) vind ik erg grof.

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen