Opgelost door Online.nl: veranderende rekeningnummer

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 87521
Gebruiker
shandro
Datum
5 reacties

Details

De klacht

goede dag,

ik kreeg laatst een bericht dat ik een achtetstand heb van ruim 500euro..
nu blijkt dat er een andere rekening nummer staat die niet van mij is ..

ik wil graag betalen maar kan niet in 1 x
hoorde net via klantenservice dat er geen regelingen meer worden getroffen sinds februari terwijl dit niet mijn fout is..eerder kreeg ik bericht als het niet kon wprden afgeschreven maar nu niks van gemerkt omdat het van iemand anders zijn rekening werdt afgeschreven,ik heb mijn rekening nr nooit laten wijzigen.

hiervoor ging het ook al mis toen betaalde ik opeens voor iemand anders erbij waar ik ook geen toestemming voor gegeven hebt daar is ook wat fout gegaan..

ik kan het in 3 x betalen.

De oplossing

in 3x te mogen betalen vanaf de 20-12-14

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    shandro
    Datum
    fijn,dank u wel mij kunt u doorde weeks na 15:45 bereiken.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Shandro,
    Zojuist hebben wij geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wij zullen het later nogmaals proberen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  4. Auteur
    shandro
    Datum
    oke ,je mag ook eerder bellen heb telefoon aanstaan.
  5. Auteur
    shandro
    Datum
    prima opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
shandro
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen