Opgelost door Online.nl: veranderende rekeningnummer
Details
De klacht
goede dag,ik kreeg laatst een bericht dat ik een achtetstand heb van ruim 500euro..
nu blijkt dat er een andere rekening nummer staat die niet van mij is ..
ik wil graag betalen maar kan niet in 1 x
hoorde net via klantenservice dat er geen regelingen meer worden getroffen sinds februari terwijl dit niet mijn fout is..eerder kreeg ik bericht als het niet kon wprden afgeschreven maar nu niks van gemerkt omdat het van iemand anders zijn rekening werdt afgeschreven,ik heb mijn rekening nr nooit laten wijzigen.
hiervoor ging het ook al mis toen betaalde ik opeens voor iemand anders erbij waar ik ook geen toestemming voor gegeven hebt daar is ook wat fout gegaan..
ik kan het in 3 x betalen.
De oplossing
in 3x te mogen betalen vanaf de 20-12-14Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.