Klacht Online.nl: verbinding van Laptop en tv valt elke keer weg

Klachtnummer
# 194052
Gebruiker
hamairi
Datum
4 reacties

Details

De klacht

verbinding van Laptop en tvvalt elke keer weg, al 2x gemaild ze hadden het erg druk voor antwoord,schandalig

De oplossing

wil dit zo spoedig mogelijk goed hebben, balen hiervan

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Hennie Seegers,


    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zien dat u momenteel hinder
    ondervindt van de storing van onze diensten. Wij bieden u daarvoor excuses aan.


    Met vriendelijke groet,

    Ronald van Online.nl
  2. Auteur
    hamairi
    Datum
    Er word aan gewerkt maar zeiden dat 3 weken geleden ook al vim drukte.
    Mijn vraag aan Online hoelang gaat het echt duren
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Hennie Seegers,

    Wij zijn nog bezig om uw internet klacht te onderzoeken, zoals wij kunnen zien is de klacht betreffende de tv inmiddels opgelost.

    Hopelijk u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Medina van Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Hennie Seegers,

    We hebben zojuist contact gehad en hierin besproken dat we nieuw modem gaan versturen. Deze is naar u onderweg. We bellen nadat het modem binnen is.

    Met vriendelijke groet,
    Danny van Online.nl.

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen