Opgelost door Online.nl: verbindings probleemen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 96093
Gebruiker
Ronken
Datum
10 reacties

Details

Klacht

paar keer per dag moet ik mijn modem uit het stopcontact halen
geen verbinding dit is echt bagger nog nooit zo iets meegemaakt
ben het echt zat

Gewenste oplossing

stoppen contract
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

10 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Ronken,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Ronken
    Datum
    Ik zou trug gebeld worden om 19:50 is niet gebeurd
    om te vragen hoe het nu is met mijn verbinding
    maar het probleem houd aan groetjes A Ronken
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Ronken,
    Uw klacht is nog in behandeling, u gaat een vervangend modem ontvangen. Wij zullen opnieuw contact met u opnemen als vervangende hardware geleverd is.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (BS)
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Ronken,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BS)
  5. Auteur
    Ronken
    Datum
    we hebben nog steeds problemen met weg vallen van verbinding
    Groetjes albert
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Ronken,
    Naar aanleiding van ons telefonisch contact heden, bevestigen wij aan u dat er een dossier is opgesteld welke in behandeling zal worden genomen door onze achterliggende dienst.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (LA)
  7. Auteur
    Ronken
    Datum
    duurt wel lang voor een oplossing
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Ronken,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl(LA)
  9. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Ronken,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (LA)
  10. Auteur
    Ronken
    Datum
    afgehanded

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen