Opgelost door Online.nl: Verbrekende internetverbinding

angry Opgelost
CSF

Ben klant van online.nl sinds 22 augustus 2019 en na 3 weken zijn de problemen begonnen. Op 18 September heb ik opens een verbrekende internet verbinding. De hele dag door gaat het aan en uit altijd voor verschillende periodes. Ik kan niet internetten en ook niet bellen omdat de telefoon aan de modem is gekoppeld. Na verschillende telefoontjes is er op 23 September een monteur langs gekomen en volgens hem was het een stopcontact dat stuk was (mijn schuld dus zou ik 45 euro moeten betalen). Zodra de monteur weg was begon de internet verbinding opnieuw te haperen. Weer talloze telefoontjes gepleegd en ze besluiten de lijn in de gaten te houden. Na een paar dagen (en elke dag bellen) is het problem nog steeds niet veholpen en krijg ik te horen dat het probleem bij KPN ligt. Het is hun kabel dat de storing veroorzaakt en zij moeten het oplossen. Nu 14 dagen verder hoor ik dat KPN zegt dat er geen probleem is met de kabel en heb ik nog steeds geen internet, geen telefoon en geen oplossing in zicht.

Een goede niet verbrekende internetverbinding of het ontbinden van het contract.

CSF
    Ondertussen zijn er al 72 uur voorbij en KPN is niet met mij in contact geweest en de internetverbreking gaat gewoon door... Ik ben er ondertussen gewoon moe van en wil graag deze situatie oplossen. Als maandag het probleem nog steeds niet is opgelost dan wil ik graag het contract ontbinden.

CSF
Ik heb gevraagd om het contract te ontbinden en dat hebben ze gedaan.

Ook een klacht indienen over Online.nl?