Klacht Online.nl: Vergoeding 29.95 niet gebeurd.

Klachtnummer
# 114594
Gebruiker
Saliha
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Onlangs heb ik hier al een klacht(en) geplaatst over online.nl.
Wij zijn tot een overeenkomst gekomen dat er een vergoeding zou plaats vinden van 29.95 euro.
Herhaaldelijk over mijn klachten contact gehad.
Echter in plaats van dat er 29.95 vergoeding. Heeft online de afgelopen maand 66.95 afgeschreven, dit in verband met achterstallige betaling volgens online. Begin week 24 van 2015 hierover contact gehad. Ze konden het zien, binnen 3 tot 5 werkdagen zou het teruggestort worden.
Vandaag telefonisch contact gehad, medewerker gaf 3 verschillende antwoorden en bleef maar over achterstallig bedrag praten. Dit is niet het geval!
Ik snap er werkelijk niets van. Zelfs via de klachtenkompas gaat het verkeerd.

De oplossing

Afgesproken bedrag van 29.95 terugstorten. Er is geen achterstallige betaling. Het bedrag dat wij terug hadden gestort omdat wij erg boos waren over de afhandeling en de afgeleverde producten. Dit bedrag zou vergoed worden en wij zouden klant blijven.
Goed afhandelen!!!
Afspraken zijn altijd goed genoteerd maar online/ klachtenkompas handeld hier niet na en maakt te vaak te veel fout.
Telefonische medewerkers maken loze beloftes en zijn zeer slecht op de hoogte van de klachten.

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Saliha,

    Heden hebben wij geprobeerd telefonisch met u in contact te komen om uw klacht te bespreken. Helaas hebben wij u niet persoonlijk kunnen bereiken, maar wij hebben wel een bericht achtergelaten op uw voicemail. Wij zullen u op een later tijdstip nogmaals proberen te contacteren.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Saliha,

    Wij hebben zojuist telefonisch contact met u opgenomen om uw klacht te bespreken. In goed overleg zijn wij tot een oplossing gekomen. Wij blijven met u in contact tot uw klacht naar volledige tevredenheid is afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Saliha,

    Heden hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om u te informeren inzake de afwikkeling van uw klacht. Wij hopen u naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn geweest. Zou u zo vriendelijk willen zijn de klacht op Klachtenkompas te sluiten en een beoordeling te geven over de afhandeling? Bij voorbaat vriendelijk dank.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen