Klacht Online.nl: verhoging internettarief van €17,77 naar €23,00 per maand.

Jannie

Ongevraagd wordt mijn internet-abonnement omgezet. Zogenaamd in iets snellers, maar nee, mijn verbinding loopt nu trager. Men zegt dat de KPN verbinding stabiel is. Dat is hij al jaren, ik gebruik dezelfde verbinding al sinds feb. 2012. Er is niets veranderd. Glasvezel is hier niet . Er wordt dus voor ruim 30% verhoging helemaal niets geleverd. Kan dit zo maar? Ik wil gewoon dezelfde verbinding tegen het oude tarief. Mijn inkomen laat geen
duurder tarief toe en zo word ik verplicht straks in de bibliotheek te gaan internetten.
Contracten kunnen toch niet ongevraagd en eenzijdig opengebroken worden. Ik heb 2 x hun contactformulier ingevuld en 1 x via FB een klacht gedeponeerd.

zelfde maandtarief nl €17,77

Online.nl
    Beste Jannie,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen.Wij doen ons uiterste beste te zorgen voor een goede oplossing.

Danny van Online.nl.
    Jannie
    Ik wacht een gunstige oplossing af en zal die hier melden zodra ik iets te melden heb.
    Online.nl
    Beste Jannie,

Vanmorgen hebben we telefonisch uw klacht besproken.
    Inmiddels heb ik een monteur aangestuurd voor uw diensten.
    Ook de prijs is aangepast en dit gaat u weer terugzien op uw volgende nota
    Ik wil hierbij uw klacht sluiten en u vriendelijk verzoeken om de afhandeling te beoordelen.

Chris van Online.nl
    Jannie
    De monteur is geweest en de snelheid is nu het optimaal haalbare,
    maar inmiddels is wel, tegen de afspraak in, de verhoging doorgevoerd en afgeschreven. Mij was beloofd dat de contributie €17,77 zou blijven, maar er is €23,-- afgeschreven en op mijn mails daarover is niet gereageerd (wegens drukte schrijft online)
    Jannie
    2 x tel.contact gehad, beide beloften nog niet waargemaakt.
    Internet nog steeds straag en De teveel afgeschreven contributie is niet terugbetaald. Uitdrukkelijk beloofd. Dus ik moet nu de volgende factuur afwachten of ze het verrekenen. Maar dat is niet wat afgesproken is. Mails worden niet beantwoord. Het tel. contact is wel netjes, maar dat betaal ik dus.

Jannie

Ook een klacht indienen over Online.nl?