Klacht Online.nl: Verhuiskosten van 50 Euro is te hoog!

Hallo,
Ik heb mijn verhuizing bij online.nl aangevraagd, daar willen die dat ik 50 Euro verhuiskosten betaal, en dit is hoger dan de dienst dat ik von hun heb

Ik ben sinds lange werkloos dus ben ik uitkering ontvanger, daarom ga ik verhuizen om betere werk chancen te hebben, en als ieder 50 Euro verhuiskosten von mij neemt dan heb geen geld meer te verhuizen.

Ik heb online.nl meegedeeld dat ik niet eens ben met de verhuiskosten, hun antweoord was: "Alleen wanneer u een verlenging + een verhuizing aanvraagt bent u vrijgesteld van de 50 euro verhuiskosten" en dit vind ik afdwingen onder dreiging. Ik heb reeds sinds mei 2014 een 3 jaar contract met hun, en dit was grote fout van mij een 3 jaar contract met online.nl te maken, en daar mee denken die die kunnen me afdwingen dat te betalen wat hun past, en dit vind ik niet juist.

Wat kan ik doen?
Hoe Kan ik het 3 jaar contract beendigen?

Bijvoorbaat Bedankt en ik wens jullie een aangenaam week met veel succes.

1. Het 3 jaar contract beeindigen

of ten minste

2. geen verhuiskosten van 50 Euro

Beste MichaelN,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wat vervelend dat u alsnog de verhuiskosten moest betalen.
    Wij hebben voor u een klachtdossier opgemaakt. Er zal binnenkort contact met u worden opgenomen, om uw klacht verder te bespreken en tot een oplossing te komen.

Beste Delain van Online.nl,

Bedankt voor uw spoedige reactive en ik hoop zeer op een oplossing, want ik ben bezig met vele andere verhuiz taken. tot ik deze contact van u ontvang ga ik nog wachten een paar dagen. tot dan wens ik u een zeer aangenaam dag met veel succers.
    Met Vriendelijke groet,

Beste MichaelN,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw geduld. Wij hebben zojuist telefonisch uw klacht besproken.
    Zoals afgesproken zullen wij u zo snel mogelijk opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

Beste Delain van Online.nl,

bedankt voor uw reactive. Ik ga nog opwachten op uw reactive, want ik ben nog niet eens met de 50 Euro verhuiskosten, vooral dat ik nergens wo gezien heb op uw web formulier voor verhuizen, en ik was nooit gewaarschuwd of opgemerkt op de mogelijkheiden, en dit vind ik ook en absoluut niet goed.

In kort ik ga nog op uw reactive opwachten. Tot dan wens ik u een aangenaam week met veel success en bedankt voor uw moeite.

Hallo Delain van Online.nl,
    U heeft me op donderdag 18 februari gebeld en onze laatst status was dat u me 1. schrftelijk geven wilt: waneer mijn contract gaat enden. 2. hoewel ik ermee niet eens ben en toch wild ik weten hoe, waar en hoe lang kan ik verlangen zo dat ik de 50 Euro verhuis kosten niet betalen moet, U heft me vertelt dat u me morgen gaat terug bellen, en dit was vrijdag 19 februari en nu hebben we 25 februari en ik heb steeds niets van u gehoord. Daar vraag ik me waarom?
    Hallo Delain van Online.nl,
    Vandaag hebt u me gebeld (met een privé nummer) en een bodschap achter gelaten, helaas heb ik niets begrepen omdat u te snel gesproken hebt en ik weet niet hoe ik met u contact opnemen zou.
    Ik heb dit gevoel dat jullie, omline.nl, me niet spoedig antwoordt omdat ik op 1 maart ga verhuizen en daarmee me erdwingen de 50 Euro verhuiskosten te betalen, maar ook me te dwingen verder heen uw service te gebruiken, maar ik ben absoluut niet tevreden met uw service!
    Beste MichaelN,

Vandaag hebben wij opnieuw contact gehad en volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.
    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

Hallo Delain van Online.nl,
    U hebt geschreven "volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld", en dit is niet juist, want ik ben niet te vrienden want u wilt dat ik 50 Euro verhuiskosten betaal en dit wil ik niet, als u een nieuwe klant hebt zonder contract dan moet de klant geen 50 euro betalen, en als een klant verhuisd n uw service stopped danmoet hij geen 50 Euro betalen, dan in zijn nieuw huis beteld hij uw service weer zonder 50 euro te betalen. meet volgt beneden!
    MichaelN
    voortzetting van de eerder reactei!

Vandaag heb ik internet en tlefoon ontvangen en daamee wil ik het contract te einde houden en ga ik de klacht beeindigen. Hoewel die nutteloos was, en toch dank u voor uw reacties.
    Ik wens u een aangenaam weekend met veel success.

MichaelN
    De medewerker heft misschien zijn beste gedan maar ik voel me bedrogen om 50 Euro voor verhuiskosten de nergens waar stond in de verhuis web formulier, maar de medewerker zegt die stond toch en daarmee maakt hij me als leugenaar en dit viond ik ook niet goed. dus ik geef -12 en niet -1.

MichaelN

Ook een klacht indienen over Online.nl?