Opgelost door Online.nl: Verhuizen naar woning waar al internet aanwezig is

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 99024
Gebruiker
Michelle
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ga morgen samenwonen. In die woning is al internet met een vast contract dus heb ik Online gebeld om mijn huidige internet op te zeggen. Ik heb bij een eerdere verhuizing telefonisch begrepen dat als ik kan aantonen dat op het nieuwe adres reeds 3 maanden internet van de betaalrekening is afgeschreven, mijn contract ontbonden kan worden. Toen ik vanmorgen belde om dit te regelen kon dit opeens niet meer? Nu moet ik tot en met juli betalen (100 euro) voor iets wat ik niet kan gebruiken, zeer klant onvriendelijk.

De oplossing

Ik wil dat mijn contract z.s.m. ontbonden wordt. Ik kan aantonen dat er op mijn nieuwe adres al internet aanwezig is.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Een medewerker heeft meerdere malen getracht telefonisch contact op te nemen wat helaas niet gelukt is. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Michelle
    Datum
    Online heeft contact opgenomen en het probleem is snel en adequaat opgelost. Fijn dat we er samen uit zijn gekomen! Met vriendelijke groet,
    Michelle

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Michelle
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen