Opgelost door Online.nl: Verhuizen naar woning waar al internet aanwezig is

Michelle

Ik ga morgen samenwonen. In die woning is al internet met een vast contract dus heb ik Online gebeld om mijn huidige internet op te zeggen. Ik heb bij een eerdere verhuizing telefonisch begrepen dat als ik kan aantonen dat op het nieuwe adres reeds 3 maanden internet van de betaalrekening is afgeschreven, mijn contract ontbonden kan worden. Toen ik vanmorgen belde om dit te regelen kon dit opeens niet meer? Nu moet ik tot en met juli betalen (100 euro) voor iets wat ik niet kan gebruiken, zeer klant onvriendelijk.

Ik wil dat mijn contract z.s.m. ontbonden wordt. Ik kan aantonen dat er op mijn nieuwe adres al internet aanwezig is.

Online.nl
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Geachte heer/mevrouw,Een medewerker heeft meerdere malen getracht telefonisch contact op te nemen wat helaas niet gelukt is. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
    Michelle
    Online heeft contact opgenomen en het probleem is snel en adequaat opgelost. Fijn dat we er samen uit zijn gekomen! Met vriendelijke groet,

Michelle

Ook een klacht indienen over Online.nl?