Opgelost door Online.nl: Verhuizing, maar al internet aanwezig

roymeinen

Ik ben verhuist, en daar was al glasvezel aanwezig. In feb dit jaar heb ik mijn abonnement verlengd omdat dit de internet verbinding kon stabiliseren en er gelijk een korting was.
Toen had ik aangegeven dat ik zou gaan verhuizen en dat ik geen nieuw abbonnement wou; maar dat kon ik volgens de verkoper zo opzeggen.

De verkoper was niet op de hoogte dat schijnbaar online verhuizen niet meer als geldige reden ziet om het contract te beëindigen. Of de medewerker wou een sale maken en liegt de klant dan maar voor. Pas toen ik het ging opzeggen kreeg ik dit te horen.

De verbinding van Online was altijd al zeer slecht geweest, veel storingen en erg sloom. Mijn oude huisgenoten willen dit abonnement dan -natuurlijk- ook niet overnemen doordat de geleverde diensten niet door de beugel kunnen.

Ik kon telefonisch ook geen klacht doorgeven over het voorliegen omdat de medewerker. Medewerker wil ook niet iemand aan de lijn geven die wel iets eraan kan doen.

Opzeggen v/h contract per direct en geen facturatie. Tevens de verkoop medewerker aanspreken en bij herhaling straffen.

Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl
    roymeinen
    Goededag,Bedankt voor de reactie.
    Mijn mobiel is momenteel kapot; als ik in kan niet opnemen door een defect aan mijn touchscreen en zal pas de 30ste een nieuwe scherm krijgen. Ik kan zelf wel bellen naar jullie toe, is dit een mogelijk heid? of anders via e-mail?
    Geachte klant,
    Dan is het het makkelijkst als u ons zelf even terug belt op het moment dat u dat schikt. Wij zijn bereikbaar van 9.00-21.00 via 0900-9515 dan kunt u met de klantenservice bellen.
    Dan willen wij u vragen om deze klacht op klachtenkompas te sluiten en dit verder te laten regelen door de klantenservice.
    Klantenservice Online.nl (NV)
    Geachte klant,
    We hebben u een e-email gestuurd met de oplossing. Wij verzoeken u de klacht in klachtkompas af te sluiten en te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (IT)
    roymeinen
    Contract is opgezegd. Hoefde niet eens te bellen!
    Helaas dat het via klachtencompas moest en dit niet direct kon. Maar alsnog goed afgehandeld.

roymeinen

Ook een klacht indienen over Online.nl?