Klacht Online.nl: Verhuizing niet correct doorvevoerd door online.nl

Jpg.verhees

Na verhuizing wachttijd voor aansluiting alles in 1 van 4 dagen, nadat deze dagen verstreken waren nog niets actief, online.nl geeft als reactie: we zullen nogmaals de verhuizing doorsturen, dit gaat nog 2 weken duren. In totaal 24 dagen zonder internet, telefoon en televisie.

Reactie online: sorry we zullen de 30 euro verhuiskosten hoeft u niet te betalen...

Ondertussen worden de kosten van de mobiel 2x zo hoog en wordt alle communicatie onmogelijk gemaakt.

Vandaag nog een actieve aansluiting en compensatie voor de gemaakte extra kosten van mobiel

Online.nl
    Geachte Jpg.verhees, als eerst onze excuses voor het ongemak. Ik heb u een mail gestuurd met meer uitleg. Ik hoop u aan het eind van de dag meer informatie te kunnen geven. Met vriendelijke groet, Gied van Online.nl
    Online.nl
    Geachte Jpg.verhees, ik heb u vandaag telefonisch proberen te bereiken. Helaas heb ik u niet kunnen spreken. Ik heb u daarom een mail gestuurd met meer informatie. Wanneer u geen vragen meer heeft vraag ik u om deze klacht te beoordelen en te sluiten. Met vriendelijke groet, Gied van Online.nl
    Online.nl
    Geachte Jpg.verhees, ik heb u vandaag telefonisch proberen te bereiken. Helaas heb ik u niet kunnen spreken. Graag hoor ik van u op welk nummer ik u kan bereiken en wanneer dit het beste uitkomt. Met vriendelijke groet, Gied van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?