Opgelost door Online.nl: Verhuizing niet goed doorgekomen in klantensysteem

content Opgelost
Mark83

13 november heb ik een verhuizing aangevraagd voor 12 december. Na invoer van de gevraagde gegevens kreeg ik een bevestigingsscherm in mijnOnline getoond dat de verhuizing was doorgekomen. Op 12 december deed mijn internet het helaas nog niet, heb alle draadjes geprobeerd zoals beschreven in de handleiding... Vandaag 13 december heb ik ge-emaild met de vraag of er een oplossing is voor het feit dat een nieuwe aanvraag verhuizing pas op 28 december mogelijk is want bij een tweede aanvraag vandaag was dat de eerst mogelijke datum. Dat betekend dat ik ruim 2 weken voor niets ga betalen, afgezien van de verhuiskosten die netjes vermeld worden.
Net als vorige keer kreeg ik nu een bevestigingsscherm in mijnOnline; maar de vorige keer kreeg ik geen bevestiging per e-mail, die ik nu wel ontving. Als je niet beter weet, ga je bij de eerste bevestiging er van uit dat het goed komt.
Bellen met de klantenservice geeft geen soelaas; de verhuizing kan niet eerder en voor de periode 13/12-28/12 is er geen compensatie mogelijk.

Starre houding graag wat flexibeler maken en de verhuizing vervroegen (aangezien ik wel degelijk de verhuizing al aangevraagd had) en compensatie voor de dagen dat ik nu geen gebruik kan maken van de diensten waar ik wel voor betaal.

Online.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Mark83
Vervroeging van de verhuizing is niet mogelijk. Wel compensatie van de onvoorziene periode geen internet door 50% korting op maandbedrag.

Ook een klacht indienen over Online.nl?