Opgelost door Online.nl: Verhuizing van adres 1 drama!

content Opgelost
Debby-tje

Na zowel telefonisch, via facebook, mail en hun contactformulier, ook nog maar eens hier voordat ik melding ga maken bij de geschillencommissie.
Sinds april klant bij online.nl, slecht werkend Internet en tv. Lag nooit aan hun en communicatie heel slecht.

Per 20 januari zou ik verhuizen van adres en netjes aangegeven dat ik per die datum online wil mee verhuizen. Het is nu 26 januari en ik heb nog steeds geen internet of tv. Ze vertellen dat de verhuizing was vastgelopen en ik zo snel mogelijk zou worden afgesloten nu het opgelost is.
Na herhaaldelijk proberen te bellen..mailen etc geen reactie, enkel een mail (out of the blues)van hun dat mijn verhuizing nu op 9 febr staat! Zonder overleg besluiten ze 20 dagen later dan afgesproken pas mijn internet en tv aan te sluiten?? Ik heb gereageerd dat ik dit niet pik, maar geen reactie!

Mijn mobiele telefoon bundel is op kost me klauwen met geld nu om te bellen en te internetten, mijn baas boos omdat ik niet thuis kan werken, school van de kinderen boos omdat ze hun huiswerk niet kunnen maken..kortom 1 grote ellende!

Deze week nog verhuist worden bij online en dat ze me bellen zoals beloofd hierover.

Online.nl
    Beste Debby-tje, Ik heb u zojuist telefonisch gesproken. Ik heb u een bevestigingsmail gestuurd van ons telefoon gesprek. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en vraag u daarom om u klacht via het klachtenkompas te beoordelen en te sluiten.

Gied van Online.nl
    Debby-tje
    Fijn hoe het verder is opgelost.
    Groetjes Debby

Debby-tje
Ik heb het contract per direct opgezegd en online berekend geen extra kosten en ik krijg nog een bedrag terug.

Ook een klacht indienen over Online.nl?