Opgelost door Online.nl: Verhuizing van uw internetabonnement

Bob

Ik heb op 26 januari mijn internet om laten zetten naar mijn nieuwe adres en een bevestiging gekregen dat het op 29 februari zou werken.
1 maart nog geen internet. Na telefonisch contact bleek dat de toevoeging 1e niet bekend was bij online. Niemand kwam op het idee dat dat 1e etage of 1 hoog kan zijn. Dus is er maar niets mee gedaan, ook geen mail met de vraag of het adres wel juist is of iets dergelijks. Pas nadat ik zelf contact heb opgenomen met online is het probleem van het huisnummer met toevoeging opgelost. Nu gaat de verhuis aanvraag opnieuw in en duurt het nog 16 dagen voordat het internet werkt. Als ik zelf niet had gebeld zou er helemaal niets gebeuren. Ook op mijn verzoek via email om de verhuizing sneller uit te voeren, krijg ik geen antwoord (in ieder geval niet binnen een week)

Eerder aansluiting dan 16 maart en compensatie voor de dagen dat ik geen internet heb.

Beste Bob,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wat vervelend dat u nog geen internet heeft op uw nieuwe adres. Wij gaan dit voor u uitzoeken.
    Wij hebben voor u een klachtdossier opgemaakt. Er zal binnenkort contact met u worden opgenomen, om uw klacht verder te bespreken en tot een oplossing te komen.

Beste Bob,

Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen, maar helaas niet kunnen bereiken. Ik zal u morgen nogmaals proberen te bereiken.
    Kunt u aangeven op welk dagdeel u beste te bereiken bent? Dan probeer ik u te bellen op het aangegeven dagdeel.

Beste Bob,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw geduld. Wij hebben zojuist telefonisch uw klacht besproken.
    Zoals afgesproken zullen wij u donderdag opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

Bob
    Na een technische storing op 16 maart, is het eindelijk op 18 maart gelukt om het internet te verhuizen.
    Er is wel steeds netjes telefonisch contact geweest. Dus een deel van de klacht is opgelost. Nu nog de compensatie voor de vertraging.
    Beste Bob,

Wij willen u ontzettend bedanken voor al uw geduld. Wij hebben zojuist telefonisch uw klacht besproken en volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.
    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

Beste Bob,

Volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.
    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

Kirstin van Online.nl
    Bob
    De klacht is afgehandeld. Het is er niet sneller door gegaan, maar ik heb weer internet. En nu nog de compensatie.

Bob

Ook een klacht indienen over Online.nl?