Opgelost door Online.nl: Verhuizing weken te laat

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 56363
Gebruiker
Noland
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 6 februari heb ik een verhuizing van een Online.nl-aansluiting aangevraagd. Deze is per email bevestigd en tevens werd toegezegd dat per 17 februari de aansluiting op het nieuwe adres zou werken. Inmiddels is het 7 april en het werkt nog steeds niet. De oude aansluiting is uiteraard al afgesloten en Online maakt helemaal geen haast met het oplossen van het probleem.
Eerst werd de datum van de verhuizing eenzijdig opgeschoven. Een bericht hiervan ontving ik op 28 februari; 11 dagen nadat de aansluiting al diende te werken. Nadat de aansluiting uiteindelijk was verhuisd (14 maart) bleek deze niet te werken. Na veel heen en weer gebel, was Online eindelijk bereid een monteur te sturen en deze constateerde een defect poort in de wijkcentrale. Na weer een dikke week verder werkt nog steeds niks en is niet bekend wanneer het wel gaat werken. Ik zit nu al 7(!) weken zonder internet en Online escaleert nog steeds niks. Een regelrechte schande die ook nog 50 euro kost!!

De oplossing

Ik wil dat de aansluiting snel gaat werken. Stuur per direct een monteur.
Verder wil ik een compensatie voor:
- de gemaakte belkosten naar het Online betaalnummer (25 euro)
- de kosten voor mobiel internet (4G) die ik heb moeten bijkopen (45 euro)
- compensatie voor het ongemak ( 3 maanden geen abo kosten)
- terugbetaling van de 50 euro verhuiskosten

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Noland ,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Noland
    Datum
    Heb contact gehad met Online en inmiddels werkt internet, sinds afgelopen donderdag. Eindelijk na bijna 10 weken en nadat ik er echt vele uren in heb geïnvesteerd. Zou worden teruggebeld voor een compensatieregeling... ik mag hopen dat dit iets sneller kan, maar nog niks gehoord!
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is opnieuw in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)
  4. Auteur
    Noland
    Datum
    Uiteindelijk is Online in actie gekomen... en dat deden ze goed. De afdeling die hiermee belast is heeft alles ui t de kast gehaald en de klacht (incl. compensatie) met succes afgerond!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Noland
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen