Opgelost door Online.nl: Verkeerde bevestigingsmails van Online

A

Al jaren ontvang ik onterecht e-mails van Online. Enkele jaren geleden zou ik een nieuwe modem besteld hebben, wat niet het geval was. Onlangs kreeg ik een bevestigingsmail van een monteur die zou langskomen, terwijl ik deze niet besteld had.
Vandaag ontving ik een "bevestiging opzegging PC veiligheidspakket" terwijl ik niets opgezegd heb. In de mail word ik daarnaast foutief aangeschreven met "mevrouw".

Ik heb dit al verschillende keren gemeld bij Online, echter zonder resultaat.

Online.nl
    Beste A,

Vandaag hebben wij contact gehad en volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.
    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

Kirstin van Online.nl
    Online.nl
    Beste A,

Volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.
    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

Kirstin van Online.nl
    A
    E.e.a. besproken met de mewerker van Online. Er zijn aanpassingen gedaan, zodat het probleem nu opgelost zou moeten zijn.

A

Ook een klacht indienen over Online.nl?