Opgelost door Online.nl: Verkeerde bevestigingsmails van Online

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 174761
Gebruiker
A
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Al jaren ontvang ik onterecht e-mails van Online. Enkele jaren geleden zou ik een nieuwe modem besteld hebben, wat niet het geval was. Onlangs kreeg ik een bevestigingsmail van een monteur die zou langskomen, terwijl ik deze niet besteld had.
Vandaag ontving ik een "bevestiging opzegging PC veiligheidspakket" terwijl ik niets opgezegd heb. In de mail word ik daarnaast foutief aangeschreven met "mevrouw".

Ik heb dit al verschillende keren gemeld bij Online, echter zonder resultaat.

De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste A,

    Vandaag hebben wij contact gehad en volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.
    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

    Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Kirstin van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste A,

    Volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.
    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

    Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Kirstin van Online.nl
  3. Auteur
    A
    Datum
    E.e.a. besproken met de mewerker van Online. Er zijn aanpassingen gedaan, zodat het probleem nu opgelost zou moeten zijn.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen