Opgelost door Online.nl: verkeerde informatie

Yvonne

Ik ben in februari 2015 klant geworden van online. Ik wilde in eerste instantie alleen internet met de optie evt. een paar maanden later ook interactieve tv erbij te nemen. Dat was mogelijk. Dus ik heb een internetabonnement afgesloten. Nu was ik zover om ook tv erbij te nemen dus ik bel met online en leg mijn vraag voor. Volgens de medewerker was dat niet mogelijk. Ik kan alleen tv krijgen in een compleet pakket en ik kan mijn huidig abonnement niet upgraden. Ik opperde om dan mijn internetabonnement op te zeggen en een abonnement af te sluiten voor een compleet pakket. Ook dat was volgens de medewerker niet mogelijk. Ik vind dat een erg onklantvriendelijke actie. Nu ben ik verplicht om 2 jaar alleen internet te hebben en ik kan ook niet naar een andere provider want dan kom ik ongewild op veel extra kosten.

Internetabonnement beëindigen en een abonnement voor een compleet pakket aanbieden.

Online.nl
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Yvonne
    Beste online. Bedankt voor de snelle reactie. Graag zou ik voordat er actie wordt ondernomen daar eerst over gebeld worden op nummer0618990798. Alvast bedankt
    Online.nl
    Geachte Yvonne,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht. Uw contract kan worden ontbonden.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BS)
    Blij met deze oplossing

Yvonne

Ook een klacht indienen over Online.nl?