Opgelost door Online.nl: Verkeerde voorlichting, beeindiging contract

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 89327
Gebruiker
Jetty
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Via website overgesloten naar OnlineNL naar aanleiding van gesprek klantenservice. Het zou mogelijk zijn 2 TV's, telefonie en internet te hebben. Install. pakket bevatte maar 1 TV ontvanger. Klanten serv. meld dat de 2e pas na activering kon worden besteld. Aansluiting 1 december 2014. Als 1 TV werkt deed internet het niet. Na testen bleek 2e TV onmogelijk maar zelfs 1 TV gaf al problemen.
Er is een aangetekende brief verstuurd op 2 december. Installatie is afgebroken en terug naar oude provider. Nummer portering ongedaan gemaakt door oude provider.
14 dagen de tijd gegeven om de beloofde 2 TV's, telefonie en internet te realiseren.
GEEN enkele reactie van de zijde van OnlineNL.
De 14 dagen termijn is verlopen. Install. pakket wordt teruggestuurd. Afschriften worden gestorneerd / geblokkeerd.

De oplossing

Reactie van Online.nl hetzij danwel te nemen stappen danwel mogelijke gevolgen.
De apparatuur is slechts één dag gebruikt en daarna offline gegaan. Staat al 15 dagen in een doos te wachten op terugstuur adres.
Schriftelijke bevestiging van ongedaan maken abonnement. Testen konden namelijk pas worden uitgevoerd na activering.
Rechtshulp is inmiddels ingeschakeld maar wegens uitblijvende reacties van Online is dit nu zinloos. De gesprekken met de beloftes van de medewerker(s) zijn opgenomen. REACTIE GRAAG !!!

8 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jetty,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Jetty
    Datum
    Na alle eerdere beloftes ben ik benieuwd of er nu een passende reactie zal komen. Aangetekende brieven worden ook genegeerd dus is mijn vertrouwen zeer laag.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jetty,
    Wij hebben u telefonische geïnformeerd over de situatie, hiermee bent u het niet eens. Wij wachten de vervolgacties van uw zijden af.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (IH)
  4. Auteur
    Jetty
    Datum
    Van Online werd de over simpele reactie gegeven "Sorry dat u verkeerd bent voorgelicht maar u hebt ingestemd en daarmee is voor ons de kous af".
    De voorlichter verkocht een BMW maar leverde uiteindelijk een lelijk eendje, JAMMER DAN. Voor al degene die dit lezen mag het duidelijk zijn dat de voorlichting van Online dus pure misleiding is.
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jetty,Wij hopen uw klacht naar wens te hebben afgehandeld en verzoeken u de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (PL)
  6. Auteur
    Jetty
    Datum
    Ongeveer een week geleden is er een voorstel door Online.nl gedaan om het contract te ontbinden. Dat zou geheel naar tevredenheid zijn voor ons. Echter tot op heden wachten wij op de schriftelijke bevestiging. Niet eerder dan dat die binnen is kunnen wij ervan uitgaan dat het is geregeld. Helaas moeten we wederom afwachten of deze beloofde reactie komt.
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jetty,
    Het duurt enkele werkdagen dit in orde te maken, de brief is verzonden u zult hem zsm ontvangen. Wij hopen uw klacht naar wens te hebben afgehandeld en verzoeken u de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (IH)
  8. Auteur
    Jetty
    Datum
    Vandaag de 21e januari hebben wij de bevestigingsbrief van Online.NL ontvangen gedateerd 14 januari.
    De klacht is voor ons geheel naar tevredenheid opgelost. Het feit dat de bezorging van de brief zolang op zich heeft laten wachten nemen wij als klein ongemak tot ons. Prima geregeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jetty
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen