Klacht Online.nl: Vermoeiend, Online.nl wanneer leren jullie communiceren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 172714
Gebruiker
Ruubsuus
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Ik heb de vorige klacht afgesloten omdat ik dacht dat het afgehandeld was. Online.nl gaf toe dat er fouten waren gemaakt, en zou een bedrag terug storten als tegemoetkoming. Dit is letterlijk afgesproken in het telefoongesprek, plus bevestigd in de email. De jongen aan de telefoon zei: binnen enkele dagen. In de email stond zo snel mogelijk. Inmiddels zijn we een maand verder, dus vraag ik per email waarom het nog niet is gestort. De reactie: "Dit komt omdat wij de hardware welke u in bruikleen heeft van Online.nl nog niet retour heeft gestuurd. Zodra wij de hardware retour hebben ontvangen en verwerkt zal het tegoed welk u heeft bij Online.nl binnen 4 a 8 weken worden uitgekeerd."
Wat mij zo irriteert... is dat dit niet werd vermeld over de telefoon dat dit de voorwaarde was voor het betalen van de tegemoetkoming, plus ook niet in de bevestiging. En nu gaat het ook nog 4 a 8 weken duren. Dit: communicatie, is waardoor het elke keer fout gaat.

Gewenste oplossing

De apparatuur heb ik vandaag teruggestuurd, geen enkel probleem.
Online.nl ga werken aan jullie interne en externe communicatie! Zo ga je niet met mensen om! Daarom wederom plaats ik hier de klacht. We zijn heel redelijk geweest met het akkoord gaan van vier maanden abonnementskosten, terwijl ons verlies veel groter is. Maar jullie vergeten te vermelden dat eerst de apparatuur terug moet, en ik moet nota bene zelf vragen, waarom er niet wordt gestort. En krijg ik weer zo'n normaalste zaak van de wereld antwoord. Echt, ik raad iedereen af om ooit met jullie in zee te gaan, zolang jullie dit soort fouten maken...
Jullie kunnen je met gemak NIET aan afspraken houden en afspraken maken die jullie niet waar kunnen maken omdat jullie interne communicatie slecht verloopt. Ik heb dus een hele simpele oplossing: stort zsm de beloofde tegemoetkoming.
Ik wens niet gebeld te worden! Deze keer sluit ik de klacht pas, als jullie daadwerkelijk gedaan hebben wat is afgesproken.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Hessels,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door
    een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Hessels,

    Het klopt inderdaad dat de uitbetaling pas plaats vindt na ontvangst van het installatiepakket. Onze oprechte excuses voor de miscommunicatie.
    Wij hebben voor een aanvraag gedaan bij onze financiële afdeling, om de uitbetaling zo spoedig mogelijk te laten gebeuren.
    Wij hopen het bedrag zo spoedig mogelijk te kunnen uitbetalen.

    Met vriendelijke groet,
    Stefan
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Hessels,

    We hebben van onze financiële afdeling begrepen dat het bedrag deze week zal worden uitgekeerd.
    Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest.
    Wij hebben de status van uw klacht aangepast. Zou u dit nog kunnen bevestigen?
    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    Stefan
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    Ruubsuus
    Datum
    Als het daadwerkelijk opgelost is, sluit ik de klacht.
    Bedankt, en met vriendelijke groet
  5. Auteur
    Ruubsuus
    Datum
    deze klacht is nog steeds niet opgelost...

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen