Klacht Online.nl: Verplicht downgraden ADSL abonnement ivm verhuizing naar effectief 2MB

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 53360
Gebruiker
JCD
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Op dit moment heb ik een 2 jarig ADSL abonnement van 30MB welke loopt tot 16-07-2015. Bij het telefonisch doorgeven van mijn verhuizing via de klantenservice werd aangegeven dat er alleen een abonnement van 10MB leverbaar is op dit adres. Omdat ik daar klaarblijkelijk ook nog eens ver van de centrale zou zitten werd aangegeven dat de hoogst mogelijke snelheid zo rond de 2MB zou zijn. Aangezien er geen kabel of glasvezel abonnementen worden aangeboden en een snelheid van 2MB voor mij niet werkbaar is (ik werk vanuit huis), ben ik genoodzaakt elders een abonnement af te sluiten en mijn huidige abonnement te beeindigen. Hierbij werd mij verteld dat dit niet mogelijk is en ik maar genoegen moet nemen met een downgrading van maar liefst 28MB! Dit vindt ik totaal niet acceptabel! Als of ik rekening mee ga houden dat ik verhuis naar een adres waar mijn abonnement wel mogelijk is.

Gewenste oplossing

Ik verwacht enige vorm van coulance omdat Online de bepalingen welke zijn opgenomen in mijn contract niet kan voortzetten. Omdat de overeengekomen te leveren dienst niet mogelijk is en er slechts een downgrading van maar liefst 28MB mogelijk is, verzoek ik hierbij mijn contract per direct te ontbinden.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte JCD,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    JCD
    Datum
    Beste heer/mevrouw,
    Ik zie de reactie en passende oplossing met belangstelling tegemoet.Met vriendelijke groet,
    JCD
  3. Auteur
    JCD
    Datum
    Beste medewerker/klantenservice Online,Wederom ben ik zeer teleurgesteld in de dienstverkening van Online.
    Als julie dit zien als, een medewerker zal op korte termijn contact met u opnemen, dan zie ik het somber in!
    Dit terwijl er wel van mij wordt verwacht dat ik mij aan mijn betalingsverplichting blijf voldoen terwijl ik niet eens krijg waarvoor ik betaal.Schandalig!!!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen