Klacht Online.nl: Verplicht downgraden ADSL abonnement ivm verhuizing naar effectief 2MB
Details
Klacht
Op dit moment heb ik een 2 jarig ADSL abonnement van 30MB welke loopt tot 16-07-2015. Bij het telefonisch doorgeven van mijn verhuizing via de klantenservice werd aangegeven dat er alleen een abonnement van 10MB leverbaar is op dit adres. Omdat ik daar klaarblijkelijk ook nog eens ver van de centrale zou zitten werd aangegeven dat de hoogst mogelijke snelheid zo rond de 2MB zou zijn. Aangezien er geen kabel of glasvezel abonnementen worden aangeboden en een snelheid van 2MB voor mij niet werkbaar is (ik werk vanuit huis), ben ik genoodzaakt elders een abonnement af te sluiten en mijn huidige abonnement te beeindigen. Hierbij werd mij verteld dat dit niet mogelijk is en ik maar genoegen moet nemen met een downgrading van maar liefst 28MB! Dit vindt ik totaal niet acceptabel! Als of ik rekening mee ga houden dat ik verhuis naar een adres waar mijn abonnement wel mogelijk is.Gewenste oplossing
Ik verwacht enige vorm van coulance omdat Online de bepalingen welke zijn opgenomen in mijn contract niet kan voortzetten. Omdat de overeengekomen te leveren dienst niet mogelijk is en er slechts een downgrading van maar liefst 28MB mogelijk is, verzoek ik hierbij mijn contract per direct te ontbinden.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.