Opgelost door Online.nl: Verschrikkelijk slechte service

Rowan

Op 15 februari 2014 heb ik mijn abonnement telefonisch aangevraagd, toen heb ik u duidelijk aangeven wat de wensen en belemmering waren bij het leveren van het internet. Op 21 en 24 februari heb ik hier opnieuw over opgebeld om te zorgen dat dit verhaal extra duidelijk was. Helaas ging het vervolgens toch mis! Mijn buren werden afgesloten en ik had nog steeds geen internet.
In maart werd er vervolgens 400 euro afgeschreven voor het opzeggen van het 2-jarig contract. Dit terwijl er nooit internet is gerealiseerd en er problemen bijkwamen. Dit heb ik uiteraard gestorneerd. Gesprekken leiden tot niets en verder heeft u eerdere telefoongesprekken incl. notities die ik heb aangeven niet genoteerd, hierdoor kon ik steeds weer opnieuw beginnen met vertellen.

Ik wil dat dit wordt opgelost en jullie inzien dat het van de zotten is om hiervoor 400 euro te vragen.

Ik wil dat de schuld wordt opgeheven en er een excuus komt vanuit Online over de gang van zaken.

Online.nl
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Geachte klant,
    We hebben u een bericht per e-mail gestuurd met een oplossing.
    Wij verzoeken u de klacht in klachtkompas af te sluiten en te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (IT)
    Rowan
    Beste Online,Heel fijn dat jullie het besluit hebben genomen om de rekening ongedaan te maken en jullie excuses hebben aangeboden.
    Hiermee is wat mij betreft de zaak afgehandeld. Zorgen jullie dat het incassobureau op de hoogte wordt gesteld?Met vriendelijke groeten,R. Kuper

Ook een klacht indienen over Online.nl?