Klacht Online.nl: Vertraging levering dienst en product

Klachtnummer
# 29067
Gebruiker
Aldahsh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 6 mei een contract afgesloten met Online en de afspraak was dat ik op 3 juni mijn dienst geleverd krijg. Om zogenaamde technische reden is het dienst en pakket achterwege gebeleven en tot de dag van vandaag heb ik niks binnen. Medewerkers van de klantenservice liegen elke keer over een oorzaak of afleverdatum. Op 20 juni heb ik telefonische contact gehad met Danny Heren, die had me beloofd dat ik op dinsdag mijn diensten geleverd zou krijgen. Vandaag vertelt hij dat hij alleen het service had beloofd en niet de modem! Het bedrijf is klanten aan het oplichten met verschillende afspraken en onjuiste informatie.

De oplossing

Ik wil dat ik uiterlijk morgen mijn product en dienst geleverd krijg

1 reactie

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Aldahsh,
    We vinden het erg vervelend dat we vertraging hebben gehad in de levering en vooral dat u hierover slecht geïnformeerd bent. We willen u melden dat uw modem en digitale tv pakket onderweg zijn. Als noodoplossing ligt er een tijdelijk modem voor u klaar op ons hoofdkantoor. We houden telefonisch contact over de definitieve afhandeling.
    Met vriendelijke groet,
    Online.nl Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online.nl?