Klacht Online.nl: Vertraging oplevering aansluiting

Hanna

In mei dit jaar heb ik mij gemeld bij online.nl als nieuwe klant voor internet en vaste telefonie. Ik stap over van KPN en wil graag gebruik maken van de optie nummerbehoud en de overstapservice. De overstap kan administratief gerealiseerd worden per 14 juli.
KPN houd zich aan deze datum.
Online.nl informeert mij vier dagen voor de overstap dat het niet op tijd lukt allemaal.
Zodoende zit ik nu twee dagen zonder internet en telefoon met de verwachting dat dit nog veel langer gaat duren.
Ik heb geen modem ontvangen van Online tot nu toe.
Ik vind de reactie van de klantenservice tot nu toe teleurstellend. Ik heb geen idee wat er aan schort, hoe lang het gaat duren en in hoeverre ik kan rekenen op een tegemoetkoming in het ongemak.
Ik heb tot nu toe al het initiatief moeten nemen naar online toe, helaas.
In deze paar dagen zijn de kosten van mobiel bellen, mobiel internet en misgelopen dagen van internet abonnementen bij elkaar al duurder dan wat ik maandelijks aan KPN betaalde

Natuurlijk graag internet en bellen zo snel mogelijk.
Heldere! informatie over wat er aan de hand is en hoe lang het gaat duren.
Dat wat niet geleverd is verrekend op de factuur.
Wanneer de verbinding niet binnen 10 werkdagen na de afgesproken datum gerealiseerd kan worden dan wil ik af van het contract.

Online.nl
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)
    Hanna
    Er is mij een email gestuurd met het verzoek om contact op te nemen, dit omdat ik niet bereikbaar ben op mijn vaste telefoonnummer.
    Mijn vaste nummer is niet bereikbaar omdat online dit zou overnemen. Ik heb zelf het mobiele nummer doorgegeven, Bel me daar op ! Ik zie ook een email dat het vaste nummer niet overgenomen kan worden van KPN en dat ik nu een nummer van online krijg. Heb ik hier geen inspraak in? Dit is allemaal niet wat ik dacht te kopen bij online
    Online.nl
    Geachte Hanna,Wij hebben vandaag contact met u opgenomen en alles besproken. Wij verzoeken u vriendelijk deze zaak te sluiten.
    Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Hanna
    Er is contact opgenomen en gemeld dat het signaal die dag (1 augustus) opgeleverd zou worden. Die informatie had ik al. Verder is er niets besproken. Ik heb aangegeven dat ik de hele gang van zaken rot vind, is dat wat er bedoeld wordt met;'Alles besproken' ?. Ik meld bij deze ook dat ik geen telefoonsignaal heb inmiddels dus wel internet. En ik heb ook geen antwoord gekregen op de vraag of ik geen inspraak heb in veranderingen in het gekochte product.
    Hanna
    Net zelf weer gebeld met jullie (Maarten). De telefoon werkt nu wel. Had dit niet op eigen initiatief gekund? Rest een stukje tegemoetkoming voor de knullige gang van zaken en ongemak wat mij betreft, voordat ik de zaak sluit. Eerder stelde ik al aan een medewerker voor om de kosten voor verhuizing à 50 euro (!?) niet te rekenen. ( wij verhuizen binnen twee weken) . Maar ik sluit niks af hier voordat het daadwerkelijk netjes is afgerond.
    Online.nl
    Geachte Hanna,Wij hebben met u een terugbel afspraak gemaakt voor donderdag 7 augustus. In dit gesprek zullen we alles met u bespreken. Graag tot donderdag! Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)

Ook een klacht indienen over Online.nl?