Klacht Online.nl: vervolg klacht 30-07-2013

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 96231
Gebruiker
croos
Datum
6 reacties

Details

Klacht

e aanleiding dat ik hier een klacht plaats heeft alles te maken met het feit dat Online praat met twee monden.
Er is me destijds telefonisch door mevrouw Verwer een aanbod gedaan van een korting op mijn abonnement van ‘€9.95 gedurende de tijd dat ik klant was bij Online en later per mail bevestigd.
Na die tijd werd er door KS mail aan mij verzonden dat mijn abonnement was gewijzigd, mijn voicemail was geactiveerd ik was telefonisch onbereikbaar
Hierdoor een nog grotere puinhoop wat na aandringen werd gecorrigeerd
Nu is gebleken dat deze toezegging wordt tegengesproken en dus ook niet toegepast.
Ik heb alle nog in mijn bezit zijnde correspondentie hierover opgestuurd en ben aan de hand daarvan vandaag gebeld door een medewerker KS.
Ze blijven volharden dat dit niet afgesproken is , er een verlening is geweest en alles wat ze maar weten te benoemen om hier onderuit te komen.



Gewenste oplossing

handhaven gedane toezegging en de correspondentie van mevrouw Lea Verwer 3rd line admin & complaints raadplegen
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    croos
    Datum
    In spannende afwachting. Mocht dit door mijn contactpersoon gelezen worden : ik reageer niet meer op telefonisch contact daar hiervan geen logbestanden worden bijgehouden door het bedrijf. Per email is correspondentie mogelijk
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben telefonisch contact gehad en de klacht besproken. Heeft u nog overige vragen neem dan contact met ons op.Wij willen u vragen de oplossing te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    croos
    Datum
    De gedane toezegging:
    de korting die me is toegezegd wordt weer berekend.
    Over de periode dat deze niet is berekend zal een restitutie plaatsvinden die ik terug kan vinden op de nota begin maart zal worden verstuurd.
    Gezien deze mondelinge toezegging en vanuit de eerdere ervaring zal ik begin maart de nota bekijken en zeker weer ageren als de nota niet correct is.
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij begrijpen dat u de nota van maart afwacht. Heeft u daar nog vragen over neem dan contact met ons op.Wij willen u vragen de oplossing te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  6. Auteur
    croos
    Datum
    communicatie bij Online is zeer slecht, zowel intern als naar de klanten toe. Hoe is het mogelijk dat een internetprovider niet per email klanten een bevestiging wil geven over gemaakte afspraken ?

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen