Opgelost door Online.nl: verzoek aansluiting

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 250433
Gebruiker
el1
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Naar aanleiding van vele telefoontjes is t waarschijnlijk nog steeds niet mogelijk mijn betalingsachterstand die inmiddels betaaltd is van mijn pers pagina bij facturen recht te trekken waardoor ik nog steeds niet aangesloten ben . Iedereen belooft van alles vooral dat ze er druk mee bezig zijn maar na een week nog steeds geen resultaat . Eigen schuld dikke bult daar komt t op neer maar een herrinnering op 1 dec betalen en op 14 dec nog niet gevonden is dacht ik niet echt mijn schuld .

De oplossing

Ik wil per direct ,tenminste binnen een aantal uur aangesloten worden .

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Treure,

    Ik heb u zojuist proberen te bereiken maar helaas is dat mij niet gelukt.
    Ondertussen heb ik uw internet op actief gezet en het zou binnen een aantal uur weer moeten werken.

    Onze excuus voor het ongemak.

    Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Emre van Online.nl
  2. Auteur
    el1
    Datum
    Vriendelijk dank voor het tot stand brengen van mijn verbinding . Alleen mijn telefoon doet het niet .
    Met vr gr E Treure
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Treure,

    We hebben zojuist telefonische contact met u gehad,
    Uw problemen zijn opgelost.

    Heeft u verder nog vragen hoor ik het graag.

    Onze excuses vooor het ongemak.

    Ik hoop u naar tevredenheid te hebben geholpen.

    Met vriendelijke groet,

    Emre van Online.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
el1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn klacht is netjes afgehandeld , ben er zeer tevreden over. gr e treure
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen