Opgelost door Online.nl: Vierde modem in 3 maanden!,!!!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 117302
Gebruiker
Verbij
Datum
18 reacties

Details

De klacht

Sinds 24 april alles in 1 pakket en sindsdien al drie keer een kapotte modem! Totaal 12 keer erg lang aan de telefoon gehangen en allerlei beloftes terug gebeld te worden. Nou mooi NIET! Gezegd dat modem verstuurd is maar een week later weet niemand hiervan! Zou gebeld worden om me tegemoet te komen qua kosten want heb de helft van de tijd geen tv gehad! Smart card van de tv boven na drie weken nog steeds niet geactiveerd. En ga zo maar door! Een waardeloze firma! Sinds 3 juli is de modem wederom gestopt!

De oplossing

Gewoon tv kijken en niet iedere keer na een twee of drietal weken een anderhalve week zonder tv zitten. Ik wil eigenlijk gewoon van mijn contract af en restitutie van mijn. Tv loze weken!

18 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Verbij,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Verbij
    Datum
    Ik heb het een beetje verkeerd omschreven want het gaat niet om het modem maar het tv kastje M7, maar niet minder vervelend hoor!
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Verbij,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Zoals bespreken nemen wij volgende week vrijdag wederom contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Verbij,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  5. Auteur
    Verbij
    Datum
    Geen telefoon gehoord maar er is nog geen nieuw kastje gekomen!
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Verbij,

    Zoals besproken nemen wij morgen opnieuw telefonisch contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  7. Auteur
    Verbij
    Datum
    Gisteravond heeft het vierde tv kastje de geest gegeven! Grrrr
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Verbij,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. De monteur is ingepland en komt dinsdag 4 augustus langs tussen 12:00 en 18:00. Zoals besproken word er 5 augustus weer contact met u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  9. Auteur
    Verbij
    Datum
    Ik heb zojuist weer een signaal! Dus geen monteur nodig morgen. Waar kan ik dat afmelden?
  10. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Verbij,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Zoals besproken word er volgende week vrijdag wederom contact met u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  11. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Verbij,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  12. Auteur
    Verbij
    Datum
    Ik was aan het werk. Kastje doet het nog. Alleen is er op de rekening. 49,95 ingehouden voor het kastje. Dit lijkt mij niet de bedoeling??
  13. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Verbij,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Zoals besproken nemen wij volgende week weer contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  14. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Verbij,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Zoals beloofd houden wij uw dossier in de gaten en zullen wij na uw vakantie wederom contact met u opnemen.

    Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  15. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Verbij,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  16. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Verbij,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  17. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Verbij,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  18. Auteur
    Verbij
    Datum
    Prima ik hoop dat als het nieuwe modem beschikbaar is dat we een helder beeld zullen krijgen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Verbij
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?