Klacht Online.nl: Voel me behoorlijk besodemieterd en niet serieus genomen door online.nl
Details
De klacht
Ben al vanaf mei 2016 bezig met het omzetten van mijn vaste telefoon bij kpn naar online omdat ik bij online een beter bod kreeg. Ik heb in afwachting van de omzetting een tijdelijk telefoonnummer gekregen van online. Men zou het binnen korte tijd regelen met kpn maar tot op heden is dat nog niet gebeurd. Ik heb diverse malen gebeld met online. Wordt hier van het kastje naar de muur gestuurd. Ze beloven alles maar doen niets. Je wordt schijnbaar niets als klant gezien .ook heb ik verschillende. Lende en mails gestuurd. Wordt niet opgereageerd. Ik ben het meer dan zat. Betaal al meer als een half jaar dubbele tdlefoonkoste ik weet niet meer wat ik nu moet doen. Ik plaats het hier maar op deze site want een gewaarschuwd mens teletekst voor twee.De oplossing
Dat online met mij contact opneemt en het zo snel mogelijk regelt en de dubbele kosten voor hun rekening neemt.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.