Klacht Online.nl: Voel me behoorlijk besodemieterd en niet serieus genomen door online.nl

M.M. den Haan

Ben al vanaf mei 2016 bezig met het omzetten van mijn vaste telefoon bij kpn naar online omdat ik bij online een beter bod kreeg. Ik heb in afwachting van de omzetting een tijdelijk telefoonnummer gekregen van online. Men zou het binnen korte tijd regelen met kpn maar tot op heden is dat nog niet gebeurd. Ik heb diverse malen gebeld met online. Wordt hier van het kastje naar de muur gestuurd. Ze beloven alles maar doen niets. Je wordt schijnbaar niets als klant gezien .ook heb ik verschillende. Lende en mails gestuurd. Wordt niet opgereageerd. Ik ben het meer dan zat. Betaal al meer als een half jaar dubbele tdlefoonkoste ik weet niet meer wat ik nu moet doen. Ik plaats het hier maar op deze site want een gewaarschuwd mens teletekst voor twee.

Dat online met mij contact opneemt en het zo snel mogelijk regelt en de dubbele kosten voor hun rekening neemt.

Online.nl
    Beste M.M. den Haan,

Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat tot op
    heden nog niet gelukt. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn
    proberen we het later nogmaals.

Chris van Online.nl
    Online.nl
    Beste M.M. den Haan,

Wij hebben meerdere malen geprobeerd u te bellen. Helaas hebben we u nog
    niet kunnen bereiken. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn
    proberen we het op een later tijdstip nogmaals. Wel kan ik u mededelen dat de aanvraag is gedaan en dat uw oude nummer per 23-12-2016 weer zou moeten werken.

Chris van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?