Opgelost door Online.nl: Voicemail van online onbruikbaar na in gebruikname nieuw technisch platform sinds 1 december..

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 91764
Gebruiker
Tao
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Herhaling en aanvulling op klachtnummer 89297 van 20 december 2014.
Sinds 1 december problemen. een week internetproblemen en sinds die tijd blijkt de voicemail ook niet meer te werken.
Welkomstboodschap wordt niet opgenomen.
Klanten horen de standaard boodschap en de piep. waarna de verbinding meteen wordt verbroken.

Ondanks herhaalde toezeggingen door Online zowel telefonisch als hier op het platform, dat er contact zou worden opgenomen, is dit nog steeds niet gebeurd. Er zouden al 2 dossiers zijn opgemaakt.
Op mijn vraag waarom ik niet werd teruggebeld, kreeg ik eind december te horen van de klantenservice: OMDAT U EEN KLACHT OP HET KLACHTENKOMPAS HEBT INGEDIEND. DAN MOGEN WE (klantenservice) U ZELF NIET MEER BELLEN!?????? Nou na 9 jaar klant te zijn geweest verwacht je toch wel iets meer klantvriendelijkheid.
Ik zou wel een mail krijgen als het weer werkt. Tot op heden ook niet.

De oplossing

Oplossen technisch probleem voor 1 februari 2015.
Telefonisch of per email contact over voorstel schadeloosstelling door compensatie van de telefoonkosten en het aandeel telefonie van het abonnement vanaf 1 december 2014.
Komt er voor 16 januari 2015 geen enkele reactie van Online, dan wil ik per 1 februari van het contract bij Online af.

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Tao
    Datum
    Dat is dan het 3e dossier.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Tao,
    Wij hebben uw klachten in goede orde ontvangen. De klachten zijn gebundeld en er is een klachtdossier opgemaakt op klacht # 89297 , welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen. Wij verzoeken u deze klacht te sluiten, zodat wij klacht # 89297 verder in behandeling kunnen nemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (IH)
  4. Auteur
    Tao
    Datum
    Probleem is opgelost; voorgestelde schadeloosstelling O.K

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tao
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen