Klacht Online.nl: voortdurend uitval van internet, telefonie en TV

Goedemiddag,

Hierbij verzoek ik om onmiddelijke beeindiging van mijn abonnement ivm constant uitval van telefonie, internet en TV verbinding.

Nadat de verbinding pas op 6 Mei opgeleverd is, is er werkelijk geen enkele dag voorbij gegaan waarop ik geen uitval van internet, telefonie of TV heb meegemaakt.

De geboden oplossing door de modem steeds te resetten is niet meer aanvaardbaar.

Vandaag heb ik wederom telefonisch contact met uw klanten service opgenomen (dhr. N. Willems); deze mocht mij niet aan zijn leidinggevende doorverbinden om tot een oplossing te komen; er is wederom een zogenaamde ticket aangemaakt om de klacht te onderzoeken.
Ik eis:
1. Directe ontbinding van de overeenkomst
2. Volledige vergoeding voor de te maken kosten om over te stappen naar een andere provider
3. Vergoeding ivm met gelede schade als gevolg van het niet nakomen van de overeenkomst bestreffende te leveren diensten; deze kosten worden zo spoedig mogelijk ingediend.

Beeindiging van contract en vergoeding van alle gemaakte kosten en schade.

Openlijke excuses voor het niet nakomen van de overeenkomst wat betreft goede levering van diensten

Beste Fred,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een
    behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen op samen tot een geschikte oplossing te komen.

Klantenservice Online.nl
    Beste Fred,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een

Klantenservice Online.nl

HIERMEE LIGT DE ACTIE DIE GEDAAN MOET WORDEN BIJ MIJ?

nog niets gehoord van Online dus wacht ik op aktie van Online

Beste Fred,

Uw contactpersoon heeft u vandaag een email toegezonden, en een oplossing aangedragen.
    Indien u tevreden bent met de aangedragen oplossing, willen wij u heel vriendelijk vragen om uw klacht op het klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Klantenservice Online.nl (SS)

Goedemorgen klantenservice Online.nl,
    Helaas kan ik niet accoord gaan met uw voorstel tot afhandeling van mijn klacht d.d. 17 Juni j.l.
    Mijn verzoek betreft het ontbinden van het contract, het crediteren van alle kosten door Online.nl in rekening gebracht en een vergoeding voor de onkosten en schade voortvloeiend uit het niet nakomen van onze overeenkomst. (€ 760,- volgens specificatie per mail )

in afwachting van uw positieve reaktie,

Fred Weber

Schadevergoedingsverzoek: €
    Beste Fred,

Uw contactpersoon heeft u een email gestuurd inzake uw huidige klacht.
    Indien u hier nog vragen of opmerkingen over heeft, gelieve deze dan hier op het klachtenkompas, zodat uw contactpersoon dit verder kan oppakken.
    Indien u akkoord gaat, en geen verder op- of aanmerkingen meer heeft, willen wij u heel vriendelijk vragen om u klacht op het klachtenkompas te sluiten, en de afhandeling te beoordelen.
    Klantenservice Online.nl (SS)
    Fred
    Online wil nog geen schadevergoeding toekennen, slechts een restitutie van de door hen in rekening gebrachte kosten.
    bijvoorbeeld: als telefoon het niet doet moet je de helpdesk bellen; dit kan dus alleen met je mobiele telefoon tegen zeer hoge kosten; vervolgens wordt je ca. 20 minuten in de wacht gezet i.v.m. drukte.
    De gevraagde schadevergoeding betreft de werkelijk gemaakte kosten i.v.m. het niet leveren van diensten volgens contract.

Fred

Ook een klacht indienen over Online.nl?