Opgelost door Online.nl: waarborgsommen terug betalen en incasso mogelijkhedn per direct stoppen.

Vlinder

Mijn vorige klacht had het nummer 389263. Helaas was deze klacht niet meer actief.
Vervolgklacht:

Online.nl te Hilversum stelt nog steeds dat ik mijn geleende apparatuur van Fiber Nederland/Online.nl niet zou hebben teruggestuurd. Op 19 september jl. is alles teruggestuurd. De Barcode: 3SLFVZ335210410 met het klantnummer 91218816.Het betreft de woning Glintweg 6, 8148RM te Lemele (o). Vervolgens verzuimen zij de betaalde waarborgsommen aan Fiber Nederland (4 oktober 2018) ten bedrage van € 59,90 en € 45,27voor de in bruikleen gegeven apparatuur van Fiber Nederland terug te betalen.

De waarborgsommen terugbetalen en de incasso mogelijkheden stoppen.
De waarborgsom is keurig terugbetaald. Uiteindelijk heeft Online.nl een hele warme douche verdient. Het medium via klachtenkompas heeft eveneens goed werk geleverd en de problemen op een adequate en rechtvaardige wijze begeleid. Dank voor ieders inzet.

Online.nl
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Online.nl?