Klacht Online.nl: Waardeloos abbonnoment
Details
Klacht
Voor iedereen die wil overstappen naar Online.nl. niet!!Alleen maar ellende sinds dag 1. Ik zal zoals aangegeven mij dan ook inhouden met het taalgebruik. Maar dat kan iedereen zelf invullen.
Bij het aangaan van het contract duidelijk gevraagd of het via de Coax is, en wat zeggen ze natuurlijk meneer. Bij openen doos alleen maar telefoonaansluiting. Wat een misleiding. Nu de telefoon dus in de meterkast staan en een kabel (UTP)van 20 meter moeten leggen door de kruipruimte.
Ook de verbinding zowel internet als tv is bagger hierover meerdere keren gebeld. Voor de eigen belkosten krijg je natuurlijk geen vergoeding. En dit loopt op als je elke keer 20 minuten in de wacht wordt gezet.
Bij de tweede maandelijkse afschrijving werd ineens aansluitkosten in rekening gebracht. Ook dit was toegezegd dat we dit niet hoefden te betalen. Hiervoor heb ik weer moeten bellen en zal deze maand het bedrag van de maand termijn worden afgerekend. Nou ik ben benieuwd!!!
Ook geprobeerd om na alle klachten het contract te ontbinden. Hierbij wordt aangegeven dat dit niet mogelijk is, omdat ze elke keer het probleem oplossen.
Ik zie verder geen oplossing om van hun af te komen. Iemand hierover nog TIPS!!!
Gewenste oplossing
Ontbinding van het huidige contract- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.