Klacht Online.nl: Waardeloos abbonnoment

Pjotter

Voor iedereen die wil overstappen naar Online.nl. niet!!

Alleen maar ellende sinds dag 1. Ik zal zoals aangegeven mij dan ook inhouden met het taalgebruik. Maar dat kan iedereen zelf invullen.
Bij het aangaan van het contract duidelijk gevraagd of het via de Coax is, en wat zeggen ze natuurlijk meneer. Bij openen doos alleen maar telefoonaansluiting. Wat een misleiding. Nu de telefoon dus in de meterkast staan en een kabel (UTP)van 20 meter moeten leggen door de kruipruimte.
Ook de verbinding zowel internet als tv is bagger hierover meerdere keren gebeld. Voor de eigen belkosten krijg je natuurlijk geen vergoeding. En dit loopt op als je elke keer 20 minuten in de wacht wordt gezet.
Bij de tweede maandelijkse afschrijving werd ineens aansluitkosten in rekening gebracht. Ook dit was toegezegd dat we dit niet hoefden te betalen. Hiervoor heb ik weer moeten bellen en zal deze maand het bedrag van de maand termijn worden afgerekend. Nou ik ben benieuwd!!!
Ook geprobeerd om na alle klachten het contract te ontbinden. Hierbij wordt aangegeven dat dit niet mogelijk is, omdat ze elke keer het probleem oplossen.
Ik zie verder geen oplossing om van hun af te komen. Iemand hierover nog TIPS!!!

Ontbinding van het huidige contract
Nu inmiddels 2 weken later en alweer 3 keer zonder internet en tv gezeten melding k520, k524. Iedereen kent ze inmiddels wel. Nu ook weer gebeld curca 20 minuten en er werd nu aangegeven dat de router kapot is. Afgelopen Donderdag een nieuwe geplaatst door een monteur van deze firma. Ook zo slecht de router sluiten ze aan en je moet zelf maar zien of alles weer functioneerd. Nu sinds vanmorgen ligt alles er weer uit. Hier wordt je toch schijtziek van. Waar betaal ik eigenlijk voor? Verklaar dat maar eens. En als ik de resenties lees op internet die lopen over van de klachten. Ik wil nog steeds het contract laten ontbinden en ik ga hier geen resterende 8/9 maand voor betalen. Kom eerst maar eens met een oplossing en tegemoet koming voor alle ellende. Al met al voelt dit als pure oplichting.

Online.nl
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Pjotter
    U geeft als antwoord wat ik ook al aangaf. Elke keer weer te bellen als er weer een storing is. Ik zit niet te wachten om om de haverklap zonder tv of internet verbinding te zitten. En dan vervolgends maar weer onnodige belkosten te moeten maken. Die ook niet eens worden vergoed. Ook het feit dat er via telefoon word aangesloten krijg ik geen antwoord. Het niet kunnen ontbinden van het contract zal vast wel anders op te lossen zijn. U denkt toch niet dat iedereen zomaar even een jaar abbonoment gaat afbetalen als er niet wordt voldaan aan een goed werkend systeem.

Ook een klacht indienen over Online.nl?