Klacht Online.nl: Waardeloos bedrijf. Doe eens wat je zegt!

Klachtnummer
# 250655
Gebruiker
Bart1978
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Nog steeds problemen met online. Krijg mails over openstaande facturen terwijl alle kosten zijn gecompenseerd en sta nu op nul.
Het abonnement is reeds beëindigd maar online ia nog niet klaar...
Het expertteam van online, dhr Martijn heeft alle kosten kwijtgescholden. Alleen online snapt dit niet....

Gewenste oplossing

Stoppen met lastig vallen. En normaal communiceren.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Bart1978
    Datum
    Beste Martijn,

    Ik heb afgesproken met U dat er geen facturen meer zouden komen in januari. Het zou allemaal in 2016 afgerond worden.
    Maar schijnbaar kunnen er met online echt geen afspraken gemaakt worden....

  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Bart1978,

    We hadden samen afgesproken dat u inderdaad geen nota's meer zou krijgen voor uw abonnement kosten. In geval van gesprekskosten worden deze achteraf berekend. Dit is ook gebeurd op de huidige nota.

    Ons systeem berekend in januari alle gesprekskosten van december. Dit zijn echter kosten die u zelf heeft gemaakt en daarom ook moet betalen. Uw abonnement is per 4 december stop gezet. Daarom zal er een laatste afrekening plaats vinden van december in januari.

    Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Martijn van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen