Opgelost door Online.nl: waardeloos nog steeds niet opgelost

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 251774
Gebruiker
columbo070
Datum
3 reacties

Details

Klacht

voor de derde klacht wil ik nu eindelijk mijn geld terug van online
graag zwart op wit op papier maar niet meer telefoons
ref: 323487 21 - 11 - 2016

Gewenste oplossing

graag mijn geld terug op mijn bank
Geboden oplossing
de oplossing was dat ik op 21-01- 2017 werd verrast met mooie bos bloemen en een excus voor langen wachten van online voor de afhandeling week later mijn rest stand van 6,12 euro op mijn bank was gestort mag ik online en klachten kompas bij deze bedanken voor het oplossen van mijn klacht met vele groeten marinus
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste columbo070,

    Ik heb voor u telefonisch contact opgenomen met de administratie van Online.nl. Zij geven aan dat er inderdaad nog een betaling plaats moet vinden. Helaas heb ik niet mogelijkheid om de betaling te bespoedigen. Echter, bij deze wil ik wel bevestigen dat u het bedrag binnen een periode van maximaal 2-4 weken kan verwachten op uw rekening.

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Sachin van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste columbo070,

    Zojuist heb ik u een e-mail verstuurd naar het bij ons bekend e-mailadres. Wilt u misschien laten weten of deze in goede staat is ontvangen?

    Met vriendelijke groet,
    Sachin van Online.nl
  3. Auteur
    columbo070
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen