voor de derde klacht wil ik nu eindelijk mijn geld terug van online graag zwart op wit op papier maar niet meer telefoons ref: 323487 21 - 11 - 2016
Gewenste oplossing
graag mijn geld terug op mijn bank
Geboden oplossing
de oplossing was dat ik op 21-01- 2017 werd verrast met mooie bos bloemen en een excus voor langen wachten van online voor de afhandeling week later mijn rest stand van 6,12 euro op mijn bank was gestort mag ik online en klachten kompas bij deze bedanken voor het oplossen van mijn klacht met vele groeten marinus
Status
opgelost
Beoordeling
3 reacties
Auteur
Online.nl
Datum
Beste columbo070,
Ik heb voor u telefonisch contact opgenomen met de administratie van Online.nl. Zij geven aan dat er inderdaad nog een betaling plaats moet vinden. Helaas heb ik niet mogelijkheid om de betaling te bespoedigen. Echter, bij deze wil ik wel bevestigen dat u het bedrag binnen een periode van maximaal 2-4 weken kan verwachten op uw rekening.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet, Sachin van Online.nl
Auteur
Online.nl
Datum
Beste columbo070,
Zojuist heb ik u een e-mail verstuurd naar het bij ons bekend e-mailadres. Wilt u misschien laten weten of deze in goede staat is ontvangen?
Met vriendelijke groet, Sachin van Online.nl
Auteur
columbo070
Datum
Privé
Privé bericht
Deze reactie is verborgen
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Online.nl?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.