Klacht Online.nl: Waardeloos product maar kan niet opzeggen

Klachtnummer
# 131053
Gebruiker
Kris
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Na een jaar klant te zijn bij online.nl en in totaal 6 weken normaal televisie te hebben kunnen kijken ben in het gezeur zat.
Ze komen niet met een oplossing en verschuilen zich achter hun contract.
Nu wil ik opzeggen en moet ik een slotsom betalen voor het resterende jaar van mijn contract.
Ze leveren troep dus ze houden zich niet aan hun verplichtingen...waarom moet ik dan een slotsom betalen ?

Gewenste oplossing

Beëindiging contract zonder slotsom ivm niet nakomen van afspraak .
Vertrouwen is weg en beter wordt het produkt niet.

7 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant Kris van de Wetering,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer van de Wetering,

    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas wederom zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Wij hebben u meerdere malen telefonisch proberen te bereiken. Helaas
    zonder succes. Graag vragen wij van u op welk telefoonnummer, dag en tijdstip u het beste voor u contactpersoon bereikbaar bent.
    Wij vernemen graag uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    U kunt de hardware vanaf 30-11 retour sturen naar:

    BNS Data Services
    Antwoordnummer 42
    4100 VP Vianen

    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen