Opgelost door Online.nl: Waardeloze tv ontvangst en geen internet van online.nl

MarkM.

Sinds een week tv van online.nl. Een aantal zenders ontvang ik helemaal niet, andere zenders zeer slechte ontvangst, als ik beweeg stoort het beeld al. Direct gebeld met het dure 0900 nummer. Als 'oplossing' een buitenantenne gehad, nog steeds even waardeloze ontvangst.
Internet werkt helemaal niet, dsl lijn inactief.

Kortom, ik wil per direct van het complete abonnement af, zonder enige kosten. Ik ben zeer ontevreden, bovendien vind ik het schandalig dat het bedrijf in deze tijd alleen bereikbaar is via een duur 0900 nummer.

Online.nl
    Dossier doorgezet naar de juiste afdeling. Er wordt z.s.m. contact opgenomenMet vriendelijke groet,
    Online
    MarkM.
    Ik ben gisteren niet meer gebeld door online.nl. Ik heb uiteindelijk zelf gebeld maar er waren veel wachtenden voor me dus weer opgehangen. Vanavond ben ik de hele avond bereikbaar.
    Online.nl
    Beste meneer Mensink,Ik heb telefonisch contact met u gezocht, helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Ik heb mijn telefoonnummer achtergelaten op uw voicemail , ik verzoek u contact op te nemen met mij zodat we uw probleem kunnen oplossen.Met vriendelijke groet,
    Online klantenservice
    (amg)
    Online.nl
    Beste meneer Mensink,Ik bevestig dat wij tot goede afspraak zijn gekomen en vraag u ook deze klacht te sluiten en te beoordelen.Met vriendelijke groet,
    Online klantenservice
    (amg)
    MarkM.
    Tevreden met geboden oplossing.